czwartek, 31 grudnia 2015

Szczęśliwego Nowego Roku i ostatnie robótki w tym roku.



Witam,
Szczęśliwego Nowego 2016 Roku. Jaki był Wasz rok 2015? Mój piękny :) Aktualnie wygląda tak
A w 2016 czeka mnie obrona pracy magisterskiej, roczek małego skrzacika, 50 siątka mojej mamy, wyjazd na tydzień do Transylwanii, wesele przyjaciółki i szukanie pracy :( bo od sierpnia koniec z zasiłkiem :( buuu. Boli mnie, że stracę z oczu pół życia mojego dziecka :(, pierwsze kroki i słowa pewnie uczynni w żłobku :(.
A to ostatnie robóki w tym roku. Pierwsza kartka urodzinowa.
Wzorek pochodzi stąd.
Do tego powstały 2 serwetki 30 x 30 w hafcie płaskim i richelieu jako zakończenie. Obie w brązie. I obie pójdą na prezent. No dziś tak szybko, bo masę rzeczy jeszcze czeka w kuchni :)





Pozdrawiam
Lady Savage

  

12 komentarzy:

  1. Mój rok nie był najlepszy, ale na nowy patrzę z optymizmem :) Ciekawa jestem co mi przyniesie :)
    Życzę Ci zdrowia, szczęścia, pomyślności, uśmiechu na co dzień, pogody ducha, spełnienia marzeń, aby nadchodzący rok spełnił Twoje oczekiwania. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Ci życzę pociech z maleństwa i szczęśliwego Nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyślnego roku 2016 i pociechy z Panny Zuzanny Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać sporo będzie się działo w kolejnym roku u Was :-) Ale na tym polega życie. W każdym razie w Nowym Roku życzę Wam wszystkiego co najlepsze, weny twórczej, niech świat będzie dla Was pełen ciepła, radości i przyjaciół, a w Waszym domu nigdy nie zabraknie miłości i zrozumienia.
    P.S. Też wyhaftowałam takie autko tutaj:
    joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/2015/10/hillman-imp-wersja-krzyzykowo-poliftowa.html

    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te Twoje ostatnie prace ... Szczególnie ta czerwona panienka zachwyca i wzrok przyciąga :)
    Życzę mnóstwo szczęścia, radości i zdrowia w Nowym Roku 2016 !!!
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja kruszynka jest śliczna. Dla Was wszystkich życzę dużo zdrówka i wszelkiej pomyślności. :) Piękne prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za życzenia i pamięć. W nowym roku życzę 100%reakcji wyznaczonych celów i spełnienia wszystkich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz każdy Twój rok będzie piękny bo masz taką kochana istotę przy sobie ! Zdrówka Kochana !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego Kochana!
    Dużo się będzie działo w tym roku u Was. Powodzenia w tych wszystkich planach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny dla Ciebie był rok poprzedni to mało powiedziane - był cudowny!!! I niech taki albo jeszcze lepszy będzie obecny - wszystkiego najlepszego:)
    Ps. Nie mogę znaleźć Twojego maila, więc proszę napisz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń