środa, 2 grudnia 2015

Recenzja Igłą Malowane

Witam
Jeszcze 22 dni do Świąt :0) i 17 dni do moich urodzin :) w zeszłym roku dostałam na urodziny 2 kreski na teście ciążowym :) ciekawe co te urodziny mi przyniosą. Ale nie o tym :) dziś recenzujemy :) Powiem szczerze, że Igłą Malowane wolę bardziej od Twórczych Inspiracji, bo tutaj więcej znajduję rzeczy dla siebie :).


Gdyby nie ograniczenie czasowe :P wyhaftowałabym wszystko :P od deski do deski. Ale co mnie najbardziej zauroczyło tym razem.
A choineczka wstążeczkowa na kartkę :) 
Bombka troszkę mniej przykuła moją uwagę, uważam że nie jest ładna, ale choinka to co innego :) jest genialna, do tego można przykleić koraliki, gwiazdkę, albo zrobić girlande z metalizowanych nitek i coś do nich poprzyczepiać. No tyle pomysłów do niej mam, że szkoda że tak mało czasu :(
Kolejna rzecz to świąteczne zawieszki:

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam ozdoby choinkowe podobne do piernikowych ciasteczek! Jako dzieci robiliśmy prawdziwe pierniki na choinkę i tak pięknie pachniała cynamonem i przyprawami do piernika :3 Uwielbiam, masę wspomnień przywołują takie ozdoby, masę pięknych wspomnień.
 A pasję rozbudziły we mnie fuksje i chabry. Oj w Fuksjach nie jedna się już zakochała, zatraciła :) powstał nawet Sal z tej okazji. Zapraszam w imieniu organizatorki :) -> Moje życie pasją usłane

Chabry też kiedyś wyhaftuję :) na razie stoją w kolejce :).
Znowu powrócimy świątecznie, 2 serwetki, o tak do jednej mam zakupione już mulinki i kanwę :) ale coś mi się wydaje, że na ten rok to ona nie będzie, nie zdążę, a mowa o: 

A tą chcę koniecznie wyhaftować, ale jak mówię pójdzie na kolejne święta.
I mamy!! W końcu możemy poczytać wywiad
Bohaterką wywiadu jest Pani Grażyna Runge prowadząca klub hafciarski "Igiełka" w Pisanicy, koło Ełku. Bardzo interesująca osoba :) Miło jest dowiedzieć się, że są takie osoby, i czekam na kolejne wywiady.
Redakcjo macie za to ogromnego plusa! Nareszcie!
Galeria czytelników nadal jest :) co też plusuje bardzo na korzyść gazetki.

Ciągle brakuje mi:
-> jakieś krzyżówki
-> rozbudowania bardziej stron poświęconym zjazdom.
-> KALENDARZA IMPREZ!! -> gdzie i kiedy są hafciarskie wystawy i imprezy.

I minus jeszcze jeden -> ja wiem, że 2 stronie są życzenia świąteczne, ale na prawdę Redakcjo :P nie można było jakoś na kartce A4 wysłać do każdej blogerki recenzującej Wasze pisma osobnych życzeń :P. No może nie wszystkie recenzje są super perfekcyjne, ale wypadałoby ;).
A że to ostatnia gazetka w tym roku.

KOCHANA REDAKCJO!

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia
składam Państwu serdeczne życzenia
wszelkiej pomyślności, niepowtarzalnej atmosfery,
ciepła oraz obfitości wszelkich dóbr.
Niech radość i pokój Świąt Bożego Narodzenia,
poczucie prywatnego i zawodowego spełnienia
towarzyszą Państwu przez cały Nowy Rok.



4 komentarze:

  1. Ja uważam,że w tych gazetkach jest za mało ciekawych wzorów krzyżykowych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo spodobała się serwetka z fastrygą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstążeczkowa choinka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń