czwartek, 17 grudnia 2015

Ostatnie świąteczne kartki w tym roku

Witam :)

Ale zleciał ten rok, dopiero co był styczeń i zobaczyłam po raz pierwszy moją fasolkę, a tu już za tydzień wigilia, potem sylwester i Nowy 2016 rok. Ale dziś nie o Nowym Roku, jeszcze o kartkach :). Ostatnie kartki w tym roku :)

Aha :0) dajcie znać jak do któreś dojdzie kartka ;)

Pierwsza to zabawny Aniołek, wzór wzięty z wujka google -> kolorowanki Boże Narodzenie

Haft płaski, wykonany na materiale bawełnianym w kolorze białym, mulina: DMC metalizwana złota i srebrna, ecri; Ariadna: czarna, 1745, 1544, Brind Brand 111 i 304, oraz żółty niewiadomego pochodzenia.
Kolejna kartka to Matka Boska z dzieciątkiem

Haft płaski, też na białej bawełnie, haftowane złotą metalizowaną muliną DMC.  Wzór też pochodzi z neta z kolorowanki.
Następna to renifer, wykonany również haftem płaskim, tu mi się podoba pomysł z naszyciem dzwoneczków :3 przyśniło mi się to xD, rano wstałam przeszukałam całe pudełko "przydasiów" i znalazła 2 dzwoneczki :)

Mam nadzieję, że ten pomysł z dzwoneczkami spodoba się blogerce do której ją posłałam :). Haft duży mi wyszedł, ale warto było, dla tych dzwoneczków. Wyhaftowane na białej bawełnie muliną Ariadną: czarną, 1548, oraz Brind Brand 918, oraz jasno brązowa niewiadomego pochodzenia
I ostatnia :( (chlip, chlip) kartka Bożo Narodzeniowa w tym roku to z cukierkową laską

Haft płaski na białej bawełnie, muliny to DMC metalizowana złota; Ariadna 1541, 1548 oraz Brind Brand 320. Wzór też z kolorowanki google.

I tu chcę podziękować Pani, którą wynalazłam na allegro! Kobieta jest cudowna sprzedaje zestawy za grosze!! Kupiłam u niej tych zestawów 4 i dostałam w gratisie 5 zestaw, oraz masę przydasiów. POLECAM WAM!! Nie sugerujcie się liczbą 2 zestawy, Pani ma tych zestawów dużo, po ustaleniach mailowych, dopłaciłam jej :) pieniążki i dostałam tyle zestawów, ile chciałam i jakich.
http://allegro.pl/kreatywny-zestaw-kartki-koperty-do-dekorowania-i5865402701.html

A jeszcze przypominam, że do jutra do godziny 23 :P możecie zapisywać się na moją rozdawajkę książkową.
http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2015/11/pamiatka-chrztu-sw-i-2-karteczki.html

a ja sama zapisałam się na rozdawajkę do Chagi
http://pasjeodnalezione.blogspot.com/2015/12/aidowe-candy.html?showComment=1450187059898
:) Miłego czasu przedświątecznego życzę Wam :)


7 komentarzy:

  1. Śliczne świąteczne kartki :) Ja już dwa lata żadnej nie zrobiłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, powodzenia u Chagi :-)

    Czy mogłabyś mi napisać, jakie duże okienka są w tych kartkach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości :) Twoje hafciki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne hafciki, ja w tym roku nie miałam czasu na kartki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafciki i karteczki świetne :) Dzięki też za info o tych zestawach, może skorzystam.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam, dostałam :) Ta pierwsza jest moja! :D

    OdpowiedzUsuń