czwartek, 3 grudnia 2015

Coraz bliżej święta ...

Coraz bliżej święta ...
Oj tak :) Jeszcze 20 dni i będą święta. Mam nadzieję, że w tym roku posypie trochę, bo mi się tęskni za "białymi świętami". A skoro święta to i kartki :) Oto kilka z nich:
Karteczki bombkowe :)
 Ta czerwona się tak spodobała, że zaraz tego samego dnia musiałam xD zrobić kolejne dwie :)


Kareczki haftowane na kanwie 14, nićmi czerwona: madeira 412 i bordowa niewiadomego pochodzenia oraz metalizowana jasno zielona DMC; niebieska: jasną i ciemno niebieską muliną od Ani Jacewicz, plus metalizowana srebrna. Wzór bardzo przyjemny i szybko się haftuje. Dla zainteresowanych:

 Następnie dla swojej rodziny zrobiłam kartki z :P ... Zuzią :)

A i o kartce z Mikołajem nie mogę zapomnieć :) Haft płaski: nici Madeira 213, czarna i biała Ariadna i ecri DMC, plus białe futerko :)haftowane na białej bawełnie
Wzór Mikołaja, mój własny, tak jak wzór górnika z kolejnej kartki, kanwa 14, i mulina czarna Ariadna

Powstało też pierwsze moje szydełkowe dzieło :3 Szal dla małej
 oraz płatek śniegu
a na końcu 8 cm bombka cekinowa
:)
I to by było na tyle :) Mam ogromną nadzieję, że wszystkie do których mam adres dostaniecie kartki i nie zagubią się jak te z Wielkanocy :)
Pozdrawiam
Lady Savage

16 komentarzy:

  1. Ale sie tworczo dzieje ;)
    Wzorkiem sie poczestowalam, dziekuje ;)
    Wielkanocne jajo sie nie zagubilo, pobladzilo, ale ostatecznie dotarlo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu różnorodnie i pięknie dzisiaj. Kartki z Mikołajką Zuzią najfajniejsze - rodzina będzie zachwycona. Dziękuję za komentarzy hurt u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu różnorodnie i pięknie dzisiaj. Kartki z Mikołajką Zuzią najfajniejsze - rodzina będzie zachwycona. Dziękuję za komentarzy hurt u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie są piękne ale ta z futerkowym mikołajem wymiata wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki i słodki szalik dla małej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie działasz. Skąd Ty znajdujesz na to wszystko czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace,ale bombka z cekinami to mistrzostwo świata:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te karteczki, zwłaszcza biała bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kartki :) Śnieżynka i bombka będą zdobić choinkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne karteczki. Wszystkie . Szydelkowe robotki swietne. a cekinowa bombka to arcydzielo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kartki, ja też mam dziecko z sierpnia i na mikołajki był reniferkiem. http://hafciarkablog.blogspot.com/2015/12/may-renifer.html

    Pozdrawiam cieplutki i będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał bombka cudo aż się zakochałam :-D Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta kartka z górnikiem jest bardzo ciekawą pamiątką - taki nie typowy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombka prześliczna, jak i karteczki. No i oczywiście gratuluję rozpoczęcia przygody z szydełkiem i włóczką.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń