środa, 4 listopada 2015

Recenzja Twórcze Inspiracje i losowanie

Witam,
Jak obiecałam :P w kolejnym poście losowanie kto dostanie książę. Ale zanim to nastąpi recenzja Twórczych Inspiracji. Jest to numer świąteczny :) Szał bombek, mikołajów, choinek. Uwielbiam ten okres, uwielbiam ten szał, a gazeta podbiła moje serce.

Cudowna jest ta bombka!! Jak ją ujrzałam dopisałam do listy :P najbliższych prac. Mam jeszcze kilka wstążeczek po jajkach karczochach więc brakuje tylko styriopianowych bombeczek. Jak zwykle opisy jak wykonać bombeczke, są rewelacyjne, i tu nie mam zastrzeżeń
Kilka kartek dalej moim oczom ukazała się bombka tysiąc razy lepsza! I tą zaczęłam już teraz haftować. A mówię o tej bombeczce.
Czyż nie są piękne?! I już mam plan podpisać: Pierwsze święta Zuzi :) dla niej na pamiątkę.
Miłym, bardzo miłym zaskoczeniem i powiem, że na reszcie droga redakcjo, usłuchaliście nawoływań, pojawili się twórcy danych projektów.
Brawo!! Chwała Wam za to.
Serce skradły mi również sweterkowe bombeczki, och jaka szkoda, że ja beztalencie do tego :(.
I kilka rzeczy które mogłabym robić z dziećmi, też w gazetce się znalazły, np






I tutaj wpadł mi pomysł, by może zrobić 2-4 strony dla najmłodszych, bo każda z nas ma utalentowane dzieciaczki, (mam nadzieje że moja Zuzia też pójdzie w ślady mamusi i będzie haftować) i takie proste, dla dzieci rzeczy też fajna sprawa, po kolei na zdjęciach same mogłby by coś porobić. A i pomysł dla rodziców, by dzieciom czas umilić w weekendy gdy zawierucha będzie na dworze.
Co mi się osobiście nie podobało
-> po pierwsze, ciągle nie ma strony zawierającej kalendarz spotkań, wystaw.
-> brak krzyżkówki, łamigówek,
-> brak artykułów, wywiadów, dotyczących twórców, haftów np. ciekawi mnie jak kiedyś haftowano, taki artykuł historia haftu byłaby cudowna!
-> i bombki jak rzeźby i guzikowe, jak na mój gust koszmar ;/



Ogółem oceniam gazetkę bardzo pozytywnie, :) i mogę gorąco ją polecić.

A teraz losowanie książki. Zgłosiły się trzy osoby. Kartki zostały pocięte ....
 .... włożone do maszyny losującej xD ....
 .... i moja ręka wylosowała Anielique!
GRATULUJĘ!!
Kochana Anielique proszę o adresik :) na maila: amaranth1986@gmail.com

Pozdrawiam
Lady Savage


6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z pamiątkową bombką, po latach będzie bardzo sentymentalnym przedmiotem :)
    Bardzo się cieszę z wygranej, zaraz napiszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudowności, a to pora już rozpocząć produkcję ozdób świątecznych.. nie mogę się doczekać tych zimowych Świąt. uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bombki super, tyle że ciągle brakuje czasu .... ale oczy aż się same do niej śmieją

    no i książki żal ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anielique gratuluję.

    Gdy będziesz w Empiku rozejrzyj się za "Małym Artystą" (http://www.kej.wroc.pl/malyartysta.html) i "Window Color" (http://www.kej.wroc.pl/windowcolor.html) z wrocławskiego wydawnictwa KEJ - to robótkowe czasopisma specjalnie dla dzieci i osób z nimi pracujących.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa recenzja. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko kusi, by zrobić, tylko czas okrutnie ucieka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń