piątek, 20 listopada 2015

Pamiątka Chrztu Św. i 2 karteczki,

Witam,
Oj działo się u nas ostatnio działo, najpierw umarła babcia Rafała, potem mała wylądował w szpitalu dziecięcym z zapaleniem płuc, potem Rafał grypa, moja mama przyjechała by po raz pierwszy na rękach wnusie potrzymać i teraz ja przechodzę jelitówkę. Masakra.
Ale udało mi się w między czasie zrobić 2 kartki i Pamiątkę Chrztu Św. :) Pamiątka poleci do Anko Anki z bloga http://handmade-anko.blogspot.com/.



Umówiłam się z Anią na wymiankę, w ramach dostałam taki śliczny komplecik dla małej

Czapka za duża jeszcze, ale apaszkę już używamy, tak się składa że w Czapurach wieje bardzo, a na szalik za grubo, a ta paszka jest w sam raz :).  Dziękuje bardzo. 
Pamiątka Chrztu Świętego ma wymiary 32 x 21 cm, haftowana ok 12 godzin na kanwie 14, aniołka dobrze znacie, bo się ten aniołek pojawia dość często na blogach, kwiatki są mojego autorstwa. Ania zażyczyła sobie tego aniołka i ramkę z kwiatkami :) i wszyło nam coś takiego :P Muliny jak zwykle u mnie misz masz :P  Ariadna: biała, czarna, 1679,1544, 1681,  DMC: 819, Brin Brand: 307, 118, jasno różowa dwie żółte i jasno niebieska oraz średnio niebieska niewiadomego pochodzenia, no i dwie metalizowane: srebrna i złota. 
Powstała też kartka z okazji narodzin
Misia się bardzo szybko haftuje, jednym kolorem Ariadna 1623, idealne na szybkie zamówienia :) Na kanwie 16, wymiary to 7 x 7 cmWzorek dla chętnych,
Oraz kartka na urodziny dla przyjaciółki, przyznam się szczerze, że wzór wydawał mi się łatwy i przyjemny, no przyjemny to może był, ale łatwy to nie za bardzo, po kilku pruciach miałam ochotę nim rzucić, ale w końcu skończyłam, i efekt mnie powalił.




Dodałam kilka koralików i drobne kwiatuszki i voila, haftowałam ooooo ze 2 tyg ;/, jedną nicią Brind Brand 908, wymiary 10 x10 cm, haftowane na kanwie 14. Dla chętnych wzór:


I kolejne ZŁAP KSIĄŻKĘ
:p Nagroda główna wygląda ta, banerek i okładka książki


Zasady znacie, :P
1. Chęć w komentarzu pod postem
2. Banerek u siebie na blogu
3. Zgłaszanie do 18 grudnia a 19 grudnia w moje 29 urodziny wylosuję szczęśliwy los :)

Powodzenia!!

Lady Veronique Savage


Odpowiedzi na Wasze komentarze

My Way -> Też uwielbiam ten świąteczny czas, chociaż ostatnio jest mało magiczny bez śniegu :(
Anette -> Dziękuje! Nie wiedziałam że takie czasopisma istnieją.




16 komentarzy:

  1. Tyle się u Cibie działo, a jednak parę rzeczy dodatkowych udało Ci się zrobić. Super.
    Kartka faktycznie wygląda na łatwą, ale pracy przy niej sporo. Piękna. Metryczka bardzo fajna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta metryczka a książkę chętnie złapię

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty w tych wszystkich zawirowaniach znalazłaś czas na takie piękne hafty ???
    Dziewczynę blackworkiem już kiedyś haftowałam :)
    Dużo zdrowia Wam życzę i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne hafciki, bardzo fajne wzory wybrałaś :)
    Na candy się nie zapisuję, już nie będę takim 'chapolem' ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko sliczne , Bardzo mnie uzekla metryczka a i wzorki misiaczkow z pewnoscia sie przydadza. Milo tu u Ciebie postaram sie czesciej zagladac.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem wyhaftowanych życzeń na pamiątce chrztu (literki są takie równiutkie) i kartki dla koleżanki. Metryczka z misiaczkiem bardzo ładna, a prezent od Ani bardzo praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję bardzo tych nieprzyjemnych zdarzeń, dużo zdrówka życzę! Metryczka urocza a czerwona pani śliczniutka. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. same nieciekawe zdarzenia, oby juz się skończyły i dały wam spokój!
    zdrowiejcie i do spokoju wracajcie :-)

    damulka i mnie zachwyciła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za komentarze i zaproszenie! Książek co prawda nie pochłaniam, nie da się robić wszystkiego w dużych ilościach, ale mam wrażenie, że ta bardzo przypadnie mi go gustu. Idę zatem powiesić banerek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokoju i zdrowia przede wszystkim. Wiem, jak nieprzyjemne jest przebywanie w szpitalu z maleńkim dzieckiem...
    Za to hafty prześliczne, a dama faktycznie - rzuca na kolana.
    Jeszcze raz zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdróka Wam życzę przede wszystkim,teraz taki okres że trzeba szczególnie na siebie uważać .
    Hafty cudne,napis wygląda rewelacyjnie dama jest jak prawdziwa dama.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Same śliczności!!!
    U mnie też była cała seria chorób, więc rozumiem co przechodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta Pani z kwiatami, warto było się namęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne hafciki. Ta haftowana dama bardzo mi się podoba.
    Gratuluję prezentu dla córeczki :)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne te prace. Zapraszam do sobie na candy

    OdpowiedzUsuń