czwartek, 1 października 2015

Metryczka :)

Witam,
Wszystkie moje kochane, dziwicie się, że mam czas na haftowanie, mam :) jak to robię? A no dziecię mi śpi 3 godziny, 2 razy w ciągu dnia, więc w ciągu spania się robótkuje :) i od całą filozofia, a co z domem? Obiadem dla faceta? A no Rafcio w weekend zajmuje się małą a ja gotuję na tydzień :) W tyg on sprząta a w weekendy co 2 weekend razem sprzątamy całe mieszkanie :) i taka filozofia :)
A teraz bohater postu! Metryczka, wyhaftowana w ciągu 6 godzin. Na kanwie 16, nićmi: Madeira 1813, Ariadna biała, czarna, 1745, 1747, 1631, 1623, DMC 437, 738, Brind Brand, 707, 5165, oraz cytrynowy, ciemno niebieski, brązowy, kremowy niewidomego pochodzenia i kilka złotych oraz czarnych koralików. Wymiary obrazu 20x 30 cm. A teraz zdjęcia.

Dla zainteresowanych wzór
Pozdrawiam
Lady Savage 


19 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita. Haft cudowny bardzo ładny wzór. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna organizacja czasu. Zazdroszczę. Mam nadzieję, że oduczę się kiedyś codziennego gotowania. :) Piękna metryczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak porządna organizacja i mąż, który nie widziwia. No, mój też nie widziwia.;) Prześliczną metryczkę zrobiłaś, wzorek bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wypracowaliście świetny system. Może podpatrzę i chociaż częściowo wprowadzę w nasze życie ;)

    Metryczka wygląda ślicznie, wzorek widzę pierwszy raz. Czy istnieje wersja dziewczęca?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wypracowaliście świetny system. Może podpatrzę i chociaż częściowo wprowadzę w nasze życie ;)

    Metryczka wygląda ślicznie, wzorek widzę pierwszy raz. Czy istnieje wersja dziewczęca?

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka filial mi się podoba :-) Ważne, żeby sobie pomagać i się uzupełniać :-) Hafcik śliczny. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups...miało być: "taka filozofia mi się podoba" :-)

      Usuń
  7. Dobra organizacja czasu to podstawa, a jak jeszcze partner podziela taką filozofię, to tylko się cieszyć - gratuluję. Metryczka dla Mikołaja bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza metryczka, ale myślałam, że swojemu dziecku zrobisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest bardzo elegancka i piękna

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna, wesoła metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna metryczka :) Uroczy bobas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna metryczka :) I zazdroszczę umiejętności planowania czasu, nie mam dziecka, a i tak nie potrafię się zorganizować, podziwiam, że Ci się udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre planowanie to podstawa :) I śpiące dziecko oczywiście :)
    piekna metryczka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna metryczka, będzie cudną pamiątką dla dziecka jak i rodziców:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ti xhyba.przegapilam.narodziny twojego dzieciatka . Przyjmij gratulacje ,niechci sie zdowo chowa i dalej pozwala na robotki,,

    Piekna metryczka , wzor zapisuje ,.

    OdpowiedzUsuń
  16. No no, podziwiam sprawną organizację:) A metryczka śliczniusia, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń