sobota, 12 września 2015

Znowu zakarteczkowana

Witam,
Życie mi się zmieniło :P wywróciło, ale czas na haftowanie się znajdzie :) gdy mała sobie śpi to się haftuje i pisze magisterkę. Na razie ukończyłam 2 karteczki urodzinowe. Jedna z pomarańczowymi różami.

Kanwa 16, wyhaftowane mulinami Ariadną:1679, 1680, 1681, Odrą 20, Brind Brand 107, 109, haftowane 7 godzin. Wymiary 11 x10 cm.
Bardzo mi się ta kartka podoba, wyszła świetnie! A Wam?
Druga jest z tortem :)
Tort troszkę ukróciłam, żeby się na kartkę zmieścił. Wyhaftowane na kanwie 16, w 5 godzinek, nićmi DMC: 913, 164, 3853, Ariadna: biała, 1682, 1505, Brind Brand 111, 729, 113, oraz brązowa i kremowa nie wiadomego pochodzenia. Wymiary obrazka to 12 x8 cm.

Kończę już gejszę :)
W międzyczasie powstaje kilka metryczek






Oraz pościel dla Zuzi w żabki











no i sezon bożonarodzeniowy trzeba zacząć
Pozdrawiam
Lady Savage

14 komentarzy:

  1. Dzieje się, dzieje :) Wygląda na to, że Zuzanka to wyjątkowo grzeczne dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pracowicie spędzasz czas. Karteczki świetne, a metryczki cudnie się zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej jestem ciekawa pościeli. Bardzo ładne drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie haftujesz :) Zuzanki to ogólnie bardzo grzeczne dziewczynki bo dają mamusiom robótkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam ilość projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, jak sobie świetnie radzisz w roli mamy znajdując czas na i na przyjemności i na magisterkę. Oby tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię. Naprawdę Cię podziwiam kobieto! Masz zaczętych tyle prac, a oprócz tego jeszcze tyle rzeczy w tzw. między czasie. Jesteś wielka! Gratuluję córci :-) Jest śliczna! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja ! Naprawdę masz kochane dzieciątko, że udaje Ci się znależć tyle czasu na tworzenie pieknych haftów. Trzymam kciuki, by było tak dalej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Korzystaj póki możesz, bo gdy dziecię zacznie chodzić i mniej spać, to trudno znaleźć chwilkę dla siebie.
    Piękne hafty i jakie plany - podziwiam. Spokoju przy pisaniu pracy Ci życzę i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Weronika, ja nie wiem kiedy ty to wszystko ogarniasz!
    Naprawdę podziwiam.
    Fakt, ze maluchy sporo śpią.
    ale mimo wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam tyle prac na raz, a wszystkie super :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana po pierwsze gratuluję maleństwa ,niech zdrowo się chowa.
    Po drugie widzę ,że mimo obowiązków sporo się u Ciebie dzieje,pościel w żabki będzie cudna,mam coś sentyment do tych płazów,pewnie wiesz dlaczego.
    Gdybyś czasem kartę do albumu chciała dokończyć z wielką przyjemnością ją dołączę,w końcu w nim powinny znaleźć się wszystkie moje artystki .
    Pozdrawiam cieplutko ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne hafciki :) Też jestem ciekawa pościeli!

    OdpowiedzUsuń