sobota, 5 września 2015

Twórcze inspiracje nr 5

Witam,
Dziś post z recenzją nowych Twórczych Inspiracji. Gazeta się rozwija, widzę, że ktoś czyta te nasze posty i próbuje, stara się te nasze komentarze wplatać w gazetę.


Co mi się podoba, a co nie.

Oj bardzo podoba mi się naszyjnik "Zatrzymać lato". Jak się patrzy na takie cuda, to aż chce się człowiek nauczyć koralikować. Mam w planach, oj mam :) bo naszyjnik warty zrobienia. No popatrzcie sami :)
Moją uwagę przykuły również szkolne sówki
Super nadają się na zeszyty, w tym numerze mamy sówkę geografkę, ale fajna by była cała seria tych sówek na każdy zeszyt m.in do hist, ang, religii :).

Z plusów to pojawianie się fotorelacji z II festiwalu Twórczo Zakręconych oraz V ogólnopolskiej wystawy Rękodzieła Artystycznego. 


Tylko tutaj zaraz pojawia się duży minus. Wiem, że to fotorelacja, i więcej jest zdjęć jak tekstu. Ale brakuje mi jednak pełniejszego opisu tych wydarzeń. A przede wszystkim w dalszym ciągu brakuje mi jednej strony gdzie byłaby informacja, gdzie i kiedy takie rzeczy się odbywają. Kolejny minus, to ciągle brakuje mi jakiś wywiadów a to np. z organizatorami tych wystaw, a to z twórcami, czy zwycięzcami.
Plusem natomiast jest Galeria naszych czytelników.
Jest to genialny pomysł, by pokazać jak się z nie którymi projektami z gazetki poradzili czytelnicy.  Bardzo dobrym pomysłem jest też strona z przykładami wykorzystania tej samej techniki w różnych pracach.
Jestem bardzo zadowolona z kursu kartek pergaminowych, od kiedy w moich obserwatorach znalazła się Ela, która robi przepiękne kartki pergaminowe, zastanawiałam się jak ona to robi. Teraz wiem :) i zamierzam się w najbliższym czasie zapoznać bliżej z tą techniką. Dziękuje bardzo za ten kursik.





:p Jak zawsze nie dogodzi się w pełni. Koszmarny jest organizer. No ale może się innym spodobał.



Dla mnie gazetka z numeru na numer się bardziej podoba :). Jeszcze tylko kilka rzeczy mogłaby kochana redakcja dołożyć i było by idealnie!

Pozdrawiam
Lady Savage




2 komentarze:

  1. Fajna ocena, dobrze że gazetka się rozwija i bierze pod uwagę opinie czytelniczek. Pozdrawiam i gratuluję cudnej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądałam to wydanie wczoraj i organizer z dżinsów również najmniej podoba mi się ze wszystkich prezentowanych w nim rzeczy.

    OdpowiedzUsuń