wtorek, 29 września 2015

Igłą malowane, karteczki, prezenty

Witam,
Na początku recenzja kolejnej gazetki Igłą Malowane. Gazetka jest dla mnie prawie idealna.
Dlaczego, bo jeśli sporą część haftów z gazetki chce wyhaftować to jest gazeta dla mnie :P Ale jest ryzyko, że jak ten osiołek w wierszu, padnę wybierając wzory xD.
A jest co wybierać.
Bardzo podoba mi się ta para pod kolorową parasolką, może tylko bez koralików :) bo na załączonym obrazku widać, że one się niezbyt ładnie układają. No i latarnia u mnie byłaby również szara.


Kolejny haft który mam zamiar zrealizować z gazetki to sówka, wspomniałam o nich już przy okazji recenzji Twórcze inspiracje. Podoba mi się ta seria i genialnym pomysłem będzie kontynuowanie tego np sówka historyczka, sówka wuefistka itd
Jestem też zadowolona z dwóch umieszczonych wzorów kartek narodzinowy, masę dzieci się wokół mnie ostatnio rodzi, i taki wzór jest "na czasie"

A paw i maki, :3 zakochałam się, i do pójdzie na pierwszy odstrzał

Odstrasza mnie taniec żywiołów
chodź tematyka super się zapowiada, to wzór straszy, i wygląda to jak dance macabre a nie taniec żywiołów. Ale są gusta i guściki.
Wielkim minusem jest gazety to że są tutaj tylko hafty, w Twórczych inspiracjach jest jakaś odskocznia, a to zjazd a to konkursie, a tutaj ;/ pustka. Apeluję po raz kolejny do redakcji o jakieś artykuły, wywiady, no chodźby nawet krzyżówkę czy sudoku. Bo przecież haft haftem, co prawda jest naszą pasją, i tym co lubimy, ale od tego też czasem trzeba odpocząć i coś do kawki poczytać, a macie styczność z blogerkami :) z autorami prac z blogów, wystaw, tak trudno zadać parę pytań i to umieścić. Albo wymyślić krzyżówkę :P

A teraz o karteczkach, na blogach pojawiają się kartki bożonarodzeniowe :P nie będę gorsza :P i też coś zrobiłam


Uwielbiam te wzory, bardzo szybko i przyjemnie się je haftuje, a efekt zawsze mnie zachwyca. Haftowane na kanwie 16, mulinami: Ariadną 1623, 1631, metalizowaną srebrną i czerwoną. Wymiary dzwoneczka to 9 x 7,5 cm, a śnieżynki 10 x 10 cm.

Kolejna rzecz prezenty otrzymane od blogerek dla Zuzi :)

Pierwszy to doudou -> w Francji to taka zabawka-pieluszka, do wycierania buzi, a przy okazji najlepszy pierwszy przyjaciel dla dziecka. Zuzia Doudou otrzymała od Alienor z bloga  http://allienor.blogspot.com/ 


Wspaniałego węża, oraz masę próbek kremów, wkładki laktacyjne, otrzymała Zuzia od Agnieszki z bloga Lesia -> http://lesia-rekodzielo.blogspot.com/



Kolejny prezent w ramach podaj dalej otrzymałam od Emilii z bloga banaliki,-> http://www.banaliki.com/ i dostaliśmy masę ubranek, kocyk i super torebusię na pieluchy, oraz cosik do przyczepiania zabawek.


W imieniu córki ŚLICZNIE DZIĘKUJE!

Ten kto zna zasady podaj dalej, wie że teraz na mnie kolej zrobić prezencioki dla 2 osób :), które pierwsze wyrażą taką chęć w komentarzu pod tym postem :)




3 komentarze:

  1. Ja nadal czekam na moją gazetkę od Coricamo ( wygrałam prenumeratę). Podobają mi się maki :)
    Bardzo pracochłonne kartki przygotowałaś - masz w ogóle czas na hafty ?
    Ja nie biorę udziału w zabawie. Wpadłam tylko zobaczyć, co "słychać" .
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podawać dalej nie chcę, więc tylko pogratuluję fajnych prezentów, zachwycę się pawiem i znikam.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie już śliczne kartki świąteczne, a u mnie w tym temacie pustynia...

    OdpowiedzUsuń