środa, 5 sierpnia 2015

Pamiątka ślubna

Witam,
Skończyłam pamiątkę ślubną dla mojej przyjaciółki. Haftowana na  złotej kanwie DMC 14-stce przez 24 godziny, przez 8 dni. Niestety, ubolewam strasznie, wzorem się z Wami nie podzielę, bo nie mam przez tego wirusa ;/ z maja. Szukam go, bo praca jest niezwykle efektowna, piękna, sama patrzę na nią i podziwiam. Bo jest co. Jedynie co mogę powiedzieć jakie niteczki zużyłam: DMC: 3024, 869, 309, 3348, 3782, biała, 3031, 335, 3346, oraz Ariadna 1544. Do tego kilka biało perłowych koralików i voila.  A teraz zdjęcia.




Pozdrawiam
Lady Savage




7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie sobie gruchają te gołąbki:) A rameczka wygląda na bardzo pracochłonną, podziwiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że będzie super i jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten hafcik i będzie wspaniałą pamiątką na długie lata:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń