sobota, 15 sierpnia 2015

Ostatnie dni w dwupaku ...

Witam,
Od 6 sierpnia jestem w ciąży donoszonej :) pięknie do brzmi, i pod stałą opieką diabetologa-ginekologa. 11 sierpnia, Pani dr stwierdziła, że mała się bardzo mało rusza, a ja mam ciągle problemy z cukrem (pomimo 8j insuliny ciągle na czczo powyżej 100) i decyzja że 17 sierpnia rozwiązujemy ciążę, jeśli mała się sama nie urodzi. No nie zapowiada się na to ;) haha. Więc w pon rano o 7 mam wstawić się w szpitalu będziemy indukować poród. Ja zrobiłam sobie wczoraj ostatnie zdjęcie w dwupaku :) Oto my :)
Kto może i ma ręce wolne :) 17 proszę o kciukasy za nas dwie.
15 sierpnia jest dniem wyjątkowym, po pierwsze mój R ma dzisiaj urodziny, już 30 :) lat. Obiecał sobie, że dziecko będzie miał po 30 :P no Zuzia wyłaź :P. Tatuś już po 30 :P haha. Druga rzecz to dokładnie 15 sierpnia 2 lata temu założyłam bloga. Sto lat i dla R i dla Bloga
 Z tej okazji ogłosiłabym candy, ale wiszę jeszcze z zeszłorocznym candy, aż wstyd! :( Mam nadzieję że Efcia mi to wybaczy. Więc będzie candy, jak się uporam z tym zaległym.
No i nie obeszło się bez karteczek, dla mojego R, karteczka z Ufo :)

Kartę haftowałam 2 dni na kanwie 16, nićmi Ariadny czarną i 1697, Brind Brand 107, 606, 4055,  605, 207, 516,  oraz DMC 415, 402, 351, 169.
Rafcio uwielbia filmy z obcym, dostał więc koszulki z obcym, i do tego idealnie nadawała się ta kartka :). Lubicie filmy z kosmosem, obcymi? Ja nie :) hihi. Druga kartka urodzinowa dla mojego brata, który swe 25 urodziny obchodził będzie 17 sierpnia, tak w ten pon ;P dokładnie w dniu w którym idziemy rodzić :P Wiedziałam że Zuzia będzie dla kogoś prezentem :P i trafiło na mego brata :P. Dobrze :) kocham go bardzo, jak będą mieli podobne charakterki to będę mieć w domku wesoło :3. Już pokazuję kartkę.
Kartkę wykonałam w niecałe 2 godzinki, na kanwie 16, muliną Ariadną, białą, czarną i zieloną 1687.
Wzór dla chętnych.

Oprawiłam jeszcze pamiątkę ślubną i już wysłałam przyjaciółce, ciekawa jestem jak jej się spodoba :)
I to by było na tyle.

Pozdrawiam :)
Kolejny wpis już będzie z Zuzią na świecie :)
Lady Savage



23 komentarze:

  1. Szczesliwego rozwiazania, jak najszybciejszego porodu i ogromu milosci dla kruszynki, ktora juz niedlugo w Twoje ramiona wtuli sie .... Ja czekalam do 41 az w koncu maly sie zdecydowal :P Obylo sie bez indukcji :) A pierwsz corcia z 34 tyg. Druga ciaza trwala bez koncaaaa :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i życzę szczęśliwego rozwiązania :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Wam wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Trzymajcie się zdrowo. Candy nie ogłaszaj, bo i tak początek z nowym człowieczkiem jest zbyt czasochłonny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego rozwiązania i wszystkiego,wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę tych świątecznych dni uzbierało się u Ciebie:)
    Szczęśliwego rozwiązania:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kartki p pamiatka,szybkiego rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego przyjścia na Świat Twojej małej księżniczki :) Teraz najpiękniejsze chwile przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego rozwiązania. Trzymam kciuki za Was dwie :) Wszystkiego dobrego z okazji urodzin dla Twojego R ( mój mąż też dzisiaj obchodzi urodziny :) )
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego rozwiązania :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kciuki zaciśnięte za was obie, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kciuki będę trzymać i mocno zaciskać. Oby wszystko poszło jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda na to, że macie bardzo grzeczne dziecko, słucha się Tatusia, jeszcze przed narodzinami, miało być po 30. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "rozdwajaj" się szczęśliwie i spokojnie, czekamy na wieści :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zuzia już pewnie na świecie - niech się zdrowo chowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe jak się miewacie :)
    Niech blog miewa się dobrze, a dla męża najlepszego na ta 30 ;)

    OdpowiedzUsuń