niedziela, 19 lipca 2015

Serwetka richelieu i kartka ślubna

Witam,
Kolejna rzecz ukończona w tym miesiącu, no lipiec jest jakiś taki wspaniały :) udaje mi się skończyć zaczęte dawno temu prace. Ale po kolei, kilka ładnych parę miesięcy temu otrzymałam Podaj dalej od Miki, no jak większość z Was wie, zabawa polega na obdarowaniu następnie przeze mnie 2 osoby. Zgłosiła się Agnieszka Lesisz z bloga http://lesia-rekodzielo.blogspot.com/ oraz Elżbieta z bloga http://elcja.blogspot.com/. I to właśnie dla niej ukończyłam Podaj dalej. Jedną rzeczą z wielu jest ta oto wielka serweta o wymiarach 42x36 cm. Haft richelieu, płaski, i wypełniany. Haftowanie zajęło mi strasznie dużo czasu, ale jakby zebrać wszystkie dni do kupy, to było ich 13. Zużyłam 4 muliny i pół DMC 4160. A teraz zdjęcia:








I kolejną rzeczą jaką się pochwalę to kartka ślubna zamówiona przez moją przyjaciółkę, na wesele swojego kolegi.

Haftowana 5 godzin, mulinami: Ariadna 1554, 1682, DMC ecri i 726, Brind Brand 5165, oraz wiśniowa, miodowa, łososiowa i jasno czerwona niewidomego pochodzenia. Dodatkowo kilkanaście koralików perłowych i cudo wyszło. Wymiar obrazka na kanwie 16 to 14,5x10,5 cm. A oto wzór:
  

A ja wędruję do kolejnego szpitala, całą ciążę miałam spokój, taka zadowolona byłam że to faktycznie błogi i piękny stan, a teraz od 7 miesiąca, jak nie jakiś kierowca zahamuje ;/, to palec złamany, a teraz wysyłają mnie do 3 szpitala z powodu bardzo złych cukrów, bo okazało się po glukozie że jestem słodką mamą, cukrzyca ciążowa. Mam nadzieje że uregulują mi te cukry i nie będę musiała tam siedzieć aż do rozwiązania. Bo co Wy beze mnie zrobicie :P xD.  

Pozdrawiam 
Lady Savage

Odpowiedzi na Wasze komentarze

Anette -> sprawdziłam etui, koraliki naszywa się na włóczkę. 

Marille - sama siebie podziwiam :3 


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka, haft śliczny. Serwetka również wyszła pięknie.

    Przykro słyszeć, że zamiast cieszyć się ładną pogodą wędrujesz po szpitalach. Oby do rozwiązania było już tylko dobrze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka, już widzę ją na swoim stole.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna serwetka, karteczka też mi się podoba.
    Życzę szybkiego powrotu do domu i oby do rozwiązania było tylko dobrze.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. I haft i serwetka śliczne. Tak, koralikowe etui jest robione na szydełku. Byłam dziś w Empiku i przeglądałam "Twórcze Inspiracje".

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka mi się bardzo podoba! Zdrówka życzę! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka ślubna to prawdziwy rarytas. Śliczna. Serwetka równie misterna. Piękne rzeczy robisz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne hafty. Sama kiedyś tylko haftowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka jest przecudna, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń