niedziela, 5 lipca 2015

I rocznica cyklicznych kolorków Danuty :)

Witam,

To już rok zabawy :) szybko ten czas zleciał, a ile nowych osób dzięki pomysłowi Danuty poznałam, a ile technik, łoo jerunku, że głowa mała. Chociaż nie systematycznie brałam udział, ale śledziłam każdy post, związany z tą zabawą, i prace były superowe, i jakie wyjątkowe. Ale koniec gadania. Na rocznicę wybrałam pracę w kolorze ecri :) Nici jakie użyłam to jakieś resztówki, bez numerków. Mam nadzieję że moja praca się Wam spodoba. Wyhaftowana na kanwie 16, rozmiar haftu to 8,5x 13 cm. Kilka złotych koralików, 7 dni i voila :).


Po ostatnim USG wiem, że mała ma już 2 kg 200 :) jest bardzo nisko główką w dół, otwiera mi się szyjka, i na tym etapie co jestem to bardzo dobrze. Jeszcze zostało 45 dni do powitania Zuzanki, a 30 dni do ciąży donoszonej :) mam nadzieję, wielką, że urodzę jak moja mama 2 tyg przed terminem urodziła mnie i mojego brata.

Pozdrawiam
Lady Savage

Odpowiedzi na Wasze przemiłe komentarze:

Monika na hamaku -> pomyślę nad Guciem :) mam jeszcze jeden kaftanik i śpioszki do wyhaftowania, raz 2 pościele do dzidziusiowego łóżeczka

Alienor, -> nie znoszę upałów, a w ciąży one mi nie przeszkadzają :) jakbym nie była w ciąży to byście tutaj litankę miały co post :P mojego marudzenia na temat lata, upałów i owadów. A co do kaftanika, to schowam go dla drugiego dziecka, może będzie też córeczka, i potem zachowam go dla ich dzieci :).

Anette -> byliśmy w Mielnie


i banerek do kolorków
PS: DROGIE KOBIETY, JA WIEM ŻE JEDNYM Z WYMOGÓW TEJ ZABAWY JEST CHODZENIE I KOMENTOWANIE INNYCH UCZESTNICZEK ALE NA LITOŚĆ BOSKĄ, JEŚLI NIE MACIE CZASU CZYTAĆ POSTÓW TO NIE KOMENTUJCIE, JUŻ MI 3 OSOBA PISZE ŻE TO ŁADNA KARTKA ;/ TO NIE JEST KARTKA!!

48 komentarzy:

  1. Ta kartka w wózeczku jest wzruszająca! Nie widziałam jeszcze takiego wzoru, ale jest piękny!!!
    Wszystkiego dobrego życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nidy wcześniej chyba do Ciebie nie trafiłam, więc życze szczęśliwego rozwiązania i duzo zdrowka dla Ciebie i maleństwa.
    Hafcik jest piekny , osotnio gdzieś go widziałam i bardzo mnie wzruszył. Super że zdążyłas przygotowac rocznicową pracę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo wzruszające zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śłodki obrazek. Piękny portrecik, niewiele osób ma taki. Szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki wzór pierwszy raz widzę. Piękny wyszłaś za schemat mamy z dziećmi (bobaski) .Twój obrazek jest cudownym uzewnętrznieniem jak bardzo kochamy to czego nie widzimy ,tą maleńka istotkę,której serduszko bije pod naszym sercem . Wspaniały pomysł życzę szczęśliwego rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jesteś, nawet Twoja pasja do haftowania pokazuje, że już nie możesz się doczekać córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to na moim podwórku byłaś nad morzem. Haft bardzo piękny. Trzymam kciuki za łatwe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne maleństwo :)
    Ciesze się, że córa już taka duża :) niech jeszcze posiedzi przynajmniej 4 tygodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku jaki wspaniały wzór haftu i pięknie wykonany.Życzę szczęśliwego rozwiązania i zdrówka dla Was .Uważaj na siebie kochana,szczególnie teraz jak są upały.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik zachwycający!!! I taki z przesłaniem, wzruszający i wyjątkowy. Życzę, aby wszystko poszło szybko i szczęśliwie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obrazek! Życzę szczęśliwego rozwiązania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę wszystkiego dobrego Tobie i Dzieciątku :) A haft jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudny hafcik, zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/07/sierpniowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny hafcik! Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy wzór, czy mogę o niego prosić na email:baran.agata@vp.pl
    dziękuję i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny wzór :) Wszystkiego dobrego dla Ciebie i malutkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny hafcik, szczęśliwego rozwiązania Ci życzę:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Troszkę się wzruszyłam Twoja pracą bo taka wyczekująca akurat dla przyszłej mamy ... piękny haft ... ja również życzę Ci szczęśliwego rozwiązania i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki i życzę zdrówka mamie i maleństwu :)
    Karteczka super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna, wzruszająca karteczka! Trzymam kciuki za pomyślne rozwiązanie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny haft! Życzę szczęśliwego rozwiązania i zdróweczka dla mamy i córki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna karteczka :)
    Życzę wszystkiego dobrego Tobie i Zuzance, oraz szybkiego i bezkomplikacyjnego przyjścia jej na świat :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Hafcik bardzo piękny, Zdrówka życzę i szczęśliwego donoszenia maleństwa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny haft. Bardzo nostalgiczny.
    Niech Zuzanka zdrowo rośnie i absolutnie się nie spieszy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny haft i będzie genialną pamiątką z okresu ciąży :) Życzę zdrówka i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny, niezwykle ciepły haft.Wspaniale wyrażona miłość matki. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny haft, fajnie że właśnie w takich kolorach.
    Wszystkiego dobrego Ci życzę, niech maleństwo przyjdzie zdrowe na świat i da Wam dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. żeby wszystkie dzieci miały takie szczęście być tak wyczekiwane! :-D
    fajny hafcik, i to serduszko ... wiele tak mówiące

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały, kobiecy hafcik... Jeszcze trochę wytrwaj...

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny obrazek szczęśliwego rozwiązania :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny obrazek, świetny haft. Będzie wspaniałą pamiątką tego pięknego okresu. Dbaj o Was :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny haft- wzruszający. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Taki obrazek to będzie super wspomnienie za parę lat! Życzę wszystkiego dobrego! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny haft! Życzę wszystkiego dobrego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  35. To życzę Ci wytrzymania przynajmniej tych 30 dni. I powiedz babci Zuzanki żeby pod żadnym pozorem nigdzie teraz nie wyjeżdżała - jak ja wyjechałam to nasza Hania od razu, nieco przedwcześnie, zaczęła akcję wyjścia na ten świat :-))

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny haft, taki delikatny.
    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nasz skrawek ziemi :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny hafcik :) Wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzymam kciuki za Zuzankę:) Sliczne imię dla dziewczynki. Ma szczęście, że jej mama taka zdolna i przygotowuje różne rzeczy na jej przyjście. Uroczy hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo klimatyczny hafcik. Wszystkiego dobrego , zarówno dla Ciebie jak i maleństwa

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny haft! Wzruszający... Z pierwszego zdjęcia wnioskowałam, że to jakieś kwiaty będą, ale gdy zobaczyłam zbliżenie... a potem Twoje słowa. Cudo! I piękne wykonanie i piękno w autorce tego dzieła (dosłownie i w przenośni):) Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny hafcik i jakże symboliczny:)
    szczęśliwego rozwiazania:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczny obrazek. Ujął mnie ten motyw ciężarnej, jeszcze nigdy takiego nie widziałam, a jest piękny! Będziesz miała cudowną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ecru z czerwienią ślicznie się prezentuje! Bardzo fajny obrazek, dla mnie haft krzyżykowy to czarna magia ;-) Zazdroszczę Ci dużej tolerancji dla upałów, mnie totalnie wykończyły... Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczny haft! i życzę szczęśliwego rozwiązania, dużo zdrowia dla Ciebie i dzidziusia! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniały motyw krzyżykowy!
    Pomyślności!!!

    OdpowiedzUsuń