wtorek, 28 lipca 2015

3 karteczki

Witam,
 Pierwsza z kucykiem pony :) dla 5 letniej dziewczynki, która uwielbia kucyki i urodziny ma 12 sierpnia. Haftowane na kanwie 16, haft ma 9 x9 cm, i wyhaftowany nićmi Ariadną białą i czarną oraz 404, Brind Brand 204 oraz 2 żółtymi i jasno różową nie wiadomego pochodzenia. A teraz karteczka

I wzór dla zainteresowany.

Kolejna była dla Elżbiety, jako jeden z elementów Podaj dalej, niestety ja nie zrobiłam zdjęcia to też zapożyczyłam zdjęcie z bloga Eli.




Niteczek też nie zapisałam ;/ ale wiem że na kanwie 16 i wymiar obrazeczka to 7x7 cm.
Z tej samej serii wyhaftowałam goździka na kartkę urodzinową dla przyjaciółki z Francji. Która urodziny obchodzi również 12 sierpnia

 Tu znowu misz masz niteczek: Brind Brand 118 i 5165, DMC: 761, 819, 3348, 3346, 986.

Wzorki znane :) bo większość blogowych hafciarek bawi się w haftowanie jednego kwiatka z tej serii co miesiąc. Wszystkie karteczki powstały w ciągu jednego dnia, wzorki się super haftuje i szybko. W sam raz gdy na szybko coś nam wyskoczy.

Jeszcze mam prośbę do Was, poszukując wzorków które utraciłam przez wirusa, parę miesięcy temu, natknęłam się na takie aniołki:





Bardzo mi się spodobały, i chciałabym je wyhaftować. Ale wzorów nie znalazłam. Jeśli ktoś ma na kompie wzory, albo wie gdzie można je znaleść to proszę o informacje.

Aha jeszcze jedno mam zupełnie nowy adres. Od wczoraj z budowlanego przeszliśmy w końcu na pocztowy. Jeśli ktoś jest zainteresowany adresem do mnie to zapraszam na maila: amaranth1986@gmail.com



8 komentarzy:

  1. Piękne te hafcikowe karteczki:)
    A Aniołki rzeczywiście urocze i warte wyhaftowania.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki. Jeżeli chodzi o wzory- nie spotkałam się nigdy z tymi aniołkami także nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki śliczne a ta z kucykiem przesłodka:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki! A aniołki!!!!! Niestety widzę je pierwszy raz u Ciebie. :)) Życzę zdrówka! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Weronika, lepiej że lekarze dmuchają na zimne - Tobie może się to nie podoba, ale to dla waszego dobra :)
    Karteczki śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki :) A co do szpitala - lepiej pójść raz za dużo niż raz za mało...;) Ja z każdym niepokojącym objawem podczas ciąży leciałam na izbę przyjęć bo lepiej sprawdzić czy wszystko ok niż się martwić albo pluć potem sobie w brodę, że się czegoś nie dopilnowało...;) Te aniołki pierwszy raz widzę ale piękne są... Sama bym takiego wyszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne karteczki,zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne maleństwa wyhaftowałaś.

    OdpowiedzUsuń