wtorek, 30 czerwca 2015

Danusiowe kolorki :)

Witam,
Ostatnio spotykają mnie same przygody, przez które z zakończeniem niektórych robótek kiepsko. Ale udało mi się skończyć dziś ten kaftanik, który haftowałam specjalnie na zabawę do Danusi. Mówiłam Wam, że otrzymałam dwa poplamione kaftaniki. I chodź ten urokiem nie dorównuje poprzedniemu, to ma w sobie to coś i tak :) Oto kaftanik różowy dla Zuzi z Pszczółką.


Niestety jedną z przygód było zepsucie karty pamięciowej do aparatu :( przez to zdjęcia robione z komórki, i mimo że na moim komputerze je przekręcałam, to po wrzuceniu tutaj na posta, za każdym razem mi się obracają :(. Wybacz Danusiu, i kolorystki niech mi wybaczą również. Haft w sumie zajął mi 7 godzinek. Haftowane nićmi Brind Brand 5165,  czarną, Ariadną 1554, oraz niebieską od Ani Jacewicz, którą otrzymałam od niej. 

Wrzucam Stefanowi.

Buziole!

A jeszcze baner do zabawy
Jeśli chodzi o kolor żółty, uwielbiam go, w słońcu, w plaży, kojarzy mi się z wakacjami, z mleczami na łące moich dziadków, z dziurawcami, kaczeńcami, jaskrami. Tyle kwiatów które lubię haftować i podziwiać jest właśnie w tym kolorze -> Irys, Słonecznik i te wyżej wymienione. Sama żółtych rzeczy w garderobie nie mam, nie pasuje mi, ale moja córeczka ma pełno rzeczy w tym kolorze :)

Pytanie od Danusi, już opowiedziałam po części. Kolor żółty będzie mi się zawsze kojarzył z wakacjami na wsi, u moich dziadków, z tym słońcem, rozgrzewającym deski starej stodoły, zapachem siana, które to słoneczko suszyło. Z kwitnącymi mleczami, na łące, potem dziurawce, potem jaskry i kaczeńce. Z ogródkiem babci, pełnym słoneczników i żółtych Irysów. Słowem żółty kolor, to kolor mojego dzieciństwa, i wspomnień z dziadkami.

25 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczna ta pszczółka Maja zapewne. Widac ile pracy włozyłas w ten haft. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urokliwa pszczółka na kaftaniku i na dodatek szybciutko wyhaftowana.Zuzia to szczęściara, takich kaftaników nikt inny miał nie będzie.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pszczółka urocza nawet do góry nogami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaftanik uroczy z taką cudną pszczółką. Piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny haft ... piękna Pszczółka Maja ... jestem pod wrażeniem . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza pszczółeczka:) Jej, przecudnej urody kaftanik z pszczółką, maluszek będzie cudnie wyglądał!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza pszczółka i pięknie ozdobiony kaftanik.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci wyszła ta pszczółka, prawie jak Maja jeszcze musisz Gucia wyhaftować i będzie komplet ślicznych kaftaników. Podziwiam Twoją cierpliwość do tego maleństwa:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękny kaftanik. Zuzia będzie w nim pięknie wyglądać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pszczółka wymiata,wyszła wspaniale .A tymi fotkami do góry nogami wcale się nie przejmuj,pomyślmy że tak ma być .
    Przy okazji zapraszam na kolejne rozdanie w lipcu, będzie się działo oj działo!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pszczółka prześlicznie wygląda na koszulce. pozdrawoam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wygląda ta pszczółka, kaftanik teraz jest uroczy i niepowtarzalny.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pszczółka bardzo fajna. Też mi czasem blogger zdjęcia przekręca, ale wtedy odwracam je w komputerze i wgrywam na nowo aż do skutku.

    OdpowiedzUsuń
  14. No to Zuzia bedzie wyglądała zachwycająco :) Śliczna i optymistyczna pszczółka i świetnie wpasowałaś ją w zabawę kolorystyczną.
    Życzę zdrówka i żeby upały nie dokuczyły zbytnio .

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna pszczółka, a kaftanik z haftem kaszubskim wygląda rewelacyjnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza pszczółka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta pszczółka. Haft elegancki Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto było robić plamy na kaftaniku - haha :) Pszczółka wyszła przepięknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super sobie poradziłaś z tą pszczóką :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten też jest cudo, ale chyba poprzedni będzie moim faworytem. Zuzia będzie rewelacyjnie wyglądać :)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. taka maleńka pszczółka ale godzinek sporo zajęła :-D
    ładniutka :-)

    OdpowiedzUsuń