sobota, 23 maja 2015

Kartka na dzień matki :)

Witam,

Kilka dni temu ukończyłam drugą kartkę na dzień mamy, tym razem dla mojej mamusi. Strasznie kocha ona pelargonie. A Wy? Ja osobiście lubię te kwiaty z daleka. Strasznie przeszkadza mi ich zapach, i to nie dlatego, że jestem w ciąży, od dziecka nie znosiłam tego zapachu i od dziecka mówię na nie śmierdziuchy. Na szczęście :) na kartce na śmierdzą :) A kartka wyszła bosko! Same zobaczcie.

Z chęcią podzieliłabym się wzorem. Bo efekt końcowy jest boski. Ale :( wkracza tu znowu słowo wirus. Obrazek wyhaftowany na kanwie 16, jego wymiary to 9,5x9 cm. Haftowany 4 godzinki nićmi Brind Brand 820, 822, 204, 401, DMC 3348, 498. oraz bardzo jasną żółtą niewiadomego pochodzenia.

Na tamborku już kolejna kartka: Na ślub dla mojej przyjaciółki
 Oraz pamiątka ślubna po 9 godzinach wygląda tak:

W między czasie przypomniałam sobie że w czerwcu jest dzień ojca, przez wirusa straciłam wszystkie wzory ;/ I tutaj prośba, jeśli macie coś fajowskiego, krzyżykowego na dzień ojca podeślijcie mi, ja szukam po chomikach ale na razie z marnym skutkiem. Wzory te co miałam zbierałam 7 lat z internetu, z różnych, różniastych stron, i odszukanie tego zajmie mi kolejne 7 lat a nie mam czasu :P czerwiec już lada dzień. Więc będę na prawdę bardzo wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam

Odpowiedzi na Wasze komentarze:

Angelique :) -> ja bardzo lubię zapach konwalii, ale moimi ulubionymi kwiatami są fiołki leśne, te malutkie i te o tak silnej ale przepięknej woni :) na drugim miejscu cytrynowy zapach irysów, ach na pewno w ogródku moim znajdzie się miejsce na fiołki, konwalie i irysy :)

Anna S -> kwitnę kwitnę, mam koleżankę na roku, która rodzi 2 dni przede mną i ona wygląda z brzuszkiem na bardzo bardzo już zmęczoną tą ciążą, a ja fikam, tańczę i śpiewam i mam w sobie tyle pozytywnej energii :)

13 komentarzy:

  1. Świetna karteczka, zapach może nie zachęca, ale za to kolory tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektowna pamiątka powstaje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki na Dzień mamy bardzo fajnie wyszły :) Co do tatusiowych wzorów, to z tym może być problem, ale jeśli coś znajdę, to podeślę.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieje się, dzieje, ale czasem poleniuchuj trochę :) Później będzie o to trudniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatki na Dzień Matki śliczne, zaczęte robótki też pięknie się zapowiadają. Mówisz, że pelargonie śmierdzą? Ja zapachów nie czuję...

    OdpowiedzUsuń
  6. No to mamy podobnie - moja mama tez lubi pelargonie, a ja nie przepadam za zapachem. Na szczęście wystarczy ich nie dotykać i nie pachną :) Hafcik uroczy, bardzo ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne te pelargonie. Widzę, że wyłania się bardzo interesująca pamiątka ślubna. Ciekawa jestem końca.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, kartka jak dla mojej Mamy :) Uwielbia pelargonie, ja zresztą też. Chociaż moja przyjaciółka tak jak Ty nie znosi ich zapachu i nawet nie wychodzi na nasz balkon :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próżnujesz :)
    Cieszę się, że czujesz się dobrze...wiem jakie to ważne w ciąży :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka! Pelargonie uwielbiam, a ich zapach mi nie przeszkadza :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza kartka :)
    A dla mamy wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń