czwartek, 23 kwietnia 2015

Serwetka richelieu, kartka ślubna i troszkę o wykończeniu mieszkanka

Witam,

Na początku siostra bliźniaczka serwetki zrobionej przeze mnie jakiś czas temu (11.11.2014). No i już są dwie, jeszcze pozostaje skończyć bieżnik z nasturcjami i mogę wysyłać zaległe candy.


Jeśli ktoś jest zainteresowany wymiarami, i kolorami mulin to odsyłam do postu z 11 listopada ->  http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2014/11/maa-serwetka-i-bieznik-marynarski-cz-2.html

W poniedziałek wysłałam też już zaległe prace z wymianki z Gosią, bardzo się ucieszyła :) to dobrze bo myślałam, że mnie zjedzie z góry na dół :). 

Następną rzecz jaką zrobiłam to kartka na 1 rocznicę ślubu. Zamówiona przez tą samą koleżankę co zamawiała kartkę ślubną z barankami. 
Oto kartka,
Przyznam się szczerze, że zawiodłam się troszkę na wzorze, myślałam, że wyjdzie dużo ładniej. Oto wzór.

Na szczęścia kartka się bardzo podoba. Haftowana 3 dni, na kanwie 16. Użyłam do niej muliny złotej, Adiadna: 1745, 1687, 1554, 1747, biała i czarna, DMC 351, oraz szary wpadający w granat, szary, żółty, kremowy i jasno niebieski niewiadomego pochodzenia.

Kartka spodobała się też na facebooku i tego samego dnia dostałam kolejne zamówienie od innej koleżanki na kartkę ślubną rocznicy 53 lata. I na razie mam tyle
Zamówiona u mnie też została metryczka. Stan aktualny:
Do tego haftuje prezent dla przyjaciółki, która 20 czerwca bierze ślub. I jestem strasznie zadowolona z efektów już:
Jeszcze blisko mnie jest rozpoczęta kartka na urodzinki dla mojego byłego podopiecznego Liliana, chłopczyk będzie miał już 4 latka :)
I zmora moich ostatnich miesięcy. Pamiętacie zamówienie na herb Polonii Bytom, wiecie co podziwiam moją przyjaciółkę za cierpliwość. Po tylu miesiącach nie dobrnęłam nawet do połowy. Wniosek, nie brać haftów, które nie przynoszą radości, bo ciężko i cholernie wolno się je robi.
No to by było na tyle :) A jeszcze zdjęcia z prac w mieszkanku :). Zdjęcia świeżutkie bo z dzisiaj.






Odpowiedzi na Wasze komentarze:

Dorota ma kota -> podobnie myślę! Pierwsze ciuszki jakie kupiłam to zielone i żółte oraz pomarańczowe pochwaliłam się pierwszymi zakupami na facebooku i co dostałam kilkanaście komentarzy że się nastawiam na chłopaka O.o ?

Anna S -> Zuza to imię wybrane przez mojego faceta. Mówi że zawsze chciał mieć małą Zuzę. Ja tam do tego imienia nic nie miałam, ale od kiedy mieszkam w Poznaniu nie podoba mi się to imię. Dlaczego, obserwacja, wiecie że byłam nianią, i gdy chodziłam na plac zabaw z Hanulą, i któraś mama wołała Zuza, to się z 6 dziewczynek na placu obejrzało. Zuza to bardzo popularne imię w Poznaniu. Jakby ode mnie to zależało całkowicie, to byłaby Zosia albo Wiktoria.

Erendis - Twój komentarz mnie rozwalił, xD nie mogłam przestać się śmiać xD.


8 komentarzy:

  1. Serweteczki urocze :) Ale pracy hafciarskiej to masz tyle, że nie wiem jak to wszystko zdążysz zrobię Weroniko ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie,mieszkanko będzie urocze

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetki to mistrzostwo. Ta technika jest mi zupełnie obca, więc tym bardziej podziwiam.
    Dużo się u Ciebie dzieje, jeśli o hafcie mowa.

    Nas tez niebawem czeka mały remont z wymianą pieca i nie powiem, że czekam na to z utęsknieniem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się u Ciebie dużo i pięknie dzieje hafciarsko. Widzę, że w poprzednim poście nie wstawiłam linku do artykułu o tym, dlaczego dziewczynki są różowe, a chłopcy niebiescy albo... odwrotnie - http://www.psychologiadziecka.org/niebieski-dla-chlopca-rozowy-dla-dziewczynki/

    Z klaunem trafiłaś w samo sedno - kartkę wyszyłam, wysłałam, a potem zaczęłam się zastanawiać, czy klaun na pewno był dobrym pomysłem, bo wiem, że niektóre dzieci (na przykład mój Siostrzeniec), za klaunami nie przepadają i boją się ich.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW a ja myślałam że ja mam sporo prac zaczętych, ale widzę że nie :D Pobiłaś mnie :) Śliczne serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwna sprawa z tymi imionowymi modami, u nas Zuzia mało popularna, na całe przedszkole(ponad 100 dzieci) są dwie. Za to Wiktorii zatrzęsienie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo ślicznych haftów. Bardzo ciekawi mnie zapowiedź tego na 20.06. A serwetki pamiętam :)
    Fajnie wam się remont posuwa.
    To jeszcze tylko zdrówka i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń