czwartek, 30 kwietnia 2015

Kartka z okazji 53 rocznicy ślubu :)

Witam,

Dziś o zamówieniu z zeszłego tygodnia, czyli o kartce z okazji 53 rocznicy ślubu. Podziwiam :) my z Rafałkiem jesteśmy już 7 lat razem, 53 to ogromny kawał czasu, a ile miłości :). Ale dosyć gadanka :). Oto kartka:

Oj bardzo się podobała, koleżanka, która ją zamówiła, powiedziała, że nawet jej się nie śniło, że tak pięknie to wyjdzie. Haftowana 4 dni na kanwie 12. Muliną złotą, Ariadną białą i czarną, Madeira 213, Brind Brand 516, 304, 615, 418, jasno niebieską otrzymaną od Ani Jacewicz, DMC 3348, oraz  brązową jasną i ciemną, zieloną i kawa z mlekiem nie wiadomego pochodzenia.

Wzoru nie mam, bazowałam na tym co znalazłam w internecie




Oczywiście wzór lekko zmieniony by się bilecik mógł zmieścić.

A i dziś jest ostatni dzień kwietnia :) Mój tusalek




Odpowiedzi na Wasze komentarze

Elżbieta K- co region to inaczej :) w Bytomiu u mojej mamy moda na Kasie, Basie i Anie.


13 komentarzy:

  1. No coż... taki kawał czasu u boku jednej osoby to prawdziwa miłość. Dziś niewiele par pokonuje barierę kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale rocznica :)
    Fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka urocza :) mam wrażenie, że Twoje krzyżyki jeszcze wyładniały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. twoje hafciki są prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna rocznica, to i haft piękny, a całość rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Weroniko, jeśli tak Ci wyszło bez wzoru, to naprawdę podziwiam! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzisz, mi i mojemu też 7 latek stuknęło, ale związku, a nie ślubu :) Kartka jest niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny wzór znalazłaś i pięknie oprawiłaś haft w karteczkę! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaglądam po długiej przerwie i podziwiam i gratuluję (z okazji różnistych zresztą), i życzę wszystkiego, co najlepsze, i pozdrawiam serdecznie :)
    A kartka wyszła bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale się nie dziwię, że karteczka się spodobała :-))) Jest po prostu rewelacyjna! Mega, mega cudna! Brawo! Zazdraszczam talentu! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kartka - śliczny wzór i wykonanie.
    Myślę, że takie rocznice należy co roku uroczyście świętować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj napracowałaś się przy tej karteczce nie ma co ukrywać :) Ślicznie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzór super ,a okazja wyjątkowa :)
    Obyśmy też tak "gruchali"jak te gołąbki tyle lat ,co nie??

    OdpowiedzUsuń