wtorek, 7 kwietnia 2015

Karteczki wielkanocne których jeszcze nie pokazałam

Witam,
Myślę, że wszyscy karteczki dostali, albo dostaną dzisiaj, więc pokazuję ostatnie w tym roku karteczki wielkanocne.
Karteczka 1:

Haftowane 1 dzień krzyżykiem na kanwie 16, mulinkami: Ariadną czarną, 1554,  Brid Brand 207, 857 302, 107, Odra żółta. Wzór pochodzi z tej kartki ze wzorami, którą nie raz tu umieszczałam.

Kolejna, numer 2:

Haft płaski, wykonany w 30 min nićmi: Ariadną 1651, 1685, DMC 350, Brid Brand 5165.  Wzór własny.

Karteczka 3:

Haft krzyżykowy, 1 dzień, kanwa 16, nici: Ariadna 1554, czarna, Brid Brand 5165, 107, 207,320.
Wzór również z kartki z której pochodzi większość karteczek w tym roku.

Kartka nr. 4:

Haft krzyżykowy, kanwa 16, wzór j.w, haftowane 2 dni mulinami: Ariadną białą i czarną, 1684, DMC 341,  Brid Brand 516, 209, 204,511, 307,  oraz jasną i ciemną brązową, seledynową niewiadomego pochodzenia.

Numer 5:

Haft krzyżykowy + masę złotych koralików :): 1 dzień: kanwa 16, muliny Brind Brand 119 i 321, 209, i czarna Ariadna, wzór jajeczka:
oczywiście kolorki sama wybrałam, nie wzorowałam się na legendzie.

Kartka numer 6:


Haft płaski wypełniany, haftowane 2 dni: mulinami DMC 818 i Brind Brand 604. Wzór własny.

Kartka 7:

Haft krzyżykowy, 1 dzień: kanwa 16: muliny : Ariadna czarna, DMC 817, 351,  Brind Brand 304, 104, wzór kartka numer 5.

I ostatnia 8:


Haft płaski i łańcuszkowy, haftowane 10 min: mulinami Brind Brand 209 i jasną brązową niewiadomego pochodzenia.

:)
Jak Wam minęły święta? Bo mi szybko. Oblane zostałyście wodą? Bo ja nie :( mój R stwierdził, że ciężarnej nie będzie lał bo jeszcze się przeziębię :((. Ale za to ja na niego wylałam butelkę wody.
I która kartka się Wam najbardziej podoba :) ?

Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Ja uszłam na sucho... nie cierpię zimnej wod i zapowiedział mężowi że go wypatroszę jak tylko mnie chlapnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, różnorodne karteczki zrobiłaś.
    Weroniko, nie gniewaj się, ale potraktuj to jako dobrą radę:) Staraj się aby na wierzchu krzyżyka nitki szły w jedną stronę - wtedy haft wygląda jeszcze ładniej:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szóstka to moja faworytka. I mnie lany poniedziałek na sucho uszedł, bo z domu nie wychodziłam, a w domu już się nie polewamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nr 6 najładniejsza :) Świętami minęły szybko i męcząco...dobrze, że kolejne za ponad pół roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, wesołe wzorki, świetnie wyglądają na karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajeczko z haftem płaskim jest bardzo ładne, i inne :)
    Dostało mi się, ale nie dużo. Po raz pierwszy od wielu lat nie byłam pierwsza, która chwyciła za wodę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Weroniko, nie odpowiedziałam wcześniej to tutaj piszę:) Bazy do kartek z otworami to kiedyś kupiłam w Hobby Studio a palma jest taka średnia - bez tego patyka do trzymania ma około 70 cm.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie śliczne, trudno wybrać. :) 5 bardzo fajna. Mąż troskliwy, tak trzymać.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze przeczytałam, że interesują cię bazy: miałam z Hobby Studio, miałam z Coricamo. Z Coricamo lepsze.

      Usuń