czwartek, 16 kwietnia 2015

Domek na plaży

Witam,

Na początek pokaże Wam domek na plaży :) tak zatytułowałam tą pracę :). Jest to obrazek o wymiarach 7,5x 13 cm, na kanwie 16. Strasznie mi się spodobał ten wzór, gdy szukałam coś na wymiankę do Gosi z bloga http://kgosia.blogspot.com/ . Sam haft zajął mi ok 7, 8 dni ale z dużymi przerwami. Ale na reszcie mogę ogłosić, że wymiankę skończyłam i wysłałam. Mam nadzieje, że Gosi się bardzo spodoba, a przede wszystkim, że wybaczy mi długi czas jaki minął od dostania jej wymianki. Wstydzę się tego, ale nie ukrywam, że zawaliłam na całej linii. No ale dobra dość samobiczowania :) Oto obrazek:
Użyłam muliny Ariadny białej, oraz 2 odcieni niebieskiego i czerwony niewiadomego pochodzenia.
Do całej wymiany zrobiłam kartkę podziękująco-przeprosinkową :)
Wzór kartki zaczerpnęłam z bloga Danieli  :) http://danihaft.blogspot.com/, i tutaj na kanwie 16, użyłam znowu misz masz kolorów :P, a więc DMC 3713, 3346, 3348, oraz Brind Brand 404 i 857. Haftowane dosłownie w chwilę, 15 min? No tak czy siak zajęło mi to przerwę między zajęciami.

Na koniec karteczka urodzinkowa, wyhaftowana w ciągu jednego dnia, na kawnie 16.

Haftowane nićmi: czarną Ariadną i nr. 1687 oraz Brind Brand: 105, 320, 307, 516 i jasno niebieską niewiadomego pochodzenia.


No to by było na tyle.
Ps: :) od tygodnia czuję maleństwo w brzuchu, niesamowite!


Odpowiedzi na Wasze komentarze:

Ireno -> nie gniewam się, bardzo dobrze, że mi powiedziałaś, jestem samoukiem, i nie wiedziałam, że są dwa rodzaje krzyżyków, po Twoim komentarzu zapoznałam się i już widzę różnicę. W starych pracach zostawię, bo nie chce ich pruć, z resztą jak bym je wypruła to nie miałabym serca ani chęci je wyhaftować jeszcze raz, ale w całkiem nowych już wzorkach będę bardzo uważać. Dziękuje.

9 komentarzy:

  1. Sympatyczny domek... z takich wzorów, które chciałoby się mieć wyhaftowane ale zawsze setki innych stoją przed nim... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te Twoje hafciki!
    Miło mi, że nie ofuczyłaś się na mnie:) Ja także jestem samoukiem ale to było dawno, dawno temu:) Oczywiście, że nie pruj i nie poprawiaj starszych haftów!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka z motylkiem rewelacyjna, a domek przypomina o wakacjach :)
    Kiedy masz termin?

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej niesamowite wrażenie, kiedy się jest w ciązy - poczuć dziecko. Potem tylko trochę uciążliwe, jak urośnie :)
    Ładny domek, motylek i wzorek. bardzo podobają mi się kolory domku i kolory motylka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne hafciki :)
    Super, że już czujesz motylki w brzuchu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie jak zawsze kolorowo i pięknie, domek jest the best.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny hafcik, przypomina o wakacyjnych szaleństwach ;)

    OdpowiedzUsuń