poniedziałek, 16 marca 2015

:) Z uśmiechem

Witam,
Dziś post weselszy, najpierw o kartce ślubnej. Miesiąc temu zamówiła ją moja koleżanka z pracy dla swoich przyjaciół. Wśród 20 wzorów :P wybrała ten pochodzący od Danieli ze strony u http://danihaft.blogspot.com/. Kto jeszcze nie był u Danieli serdecznie zapraszam. Wzorku nie opublikuję tutaj bo chętni na niego znajdą go na stronie Danieli. A teraz karteczka.
Haftowana jeden dzień, zbiorem nici :P jak to u mnie już tradycyjne: DMC 350, Ariadna 1686, 1687, 1623, Bind Brand 107, 1402, 401, biały. Troszkę zmieniłam tradycyjny wzór, m.in dodałam koraliki

Koleżanka zażyczyła sobie jeszcze kieszonkę na pieniążki i oto ona:
:)
A teraz mój dzidzia :P ma prawie 13 cm już, tylko dziś się zawziął i spał, nawet skakanie nie pomogło, on (ona) śpi i koniec. To też płci nie wiem jeszcze, ale ważne że pika serduszko, zdrowy jest. :)
i jeszcze mój brzuszek :) już troszkę mnie wyrzuciło :)



I jeszcze 3 ogłoszenia parafialne:

1. :P Wyzwanie. Proponuję Wam wyzwanie, na które jeszcze nikt nie wpadł :P wiecie że kocham świnki morskie :P więc Wyzwanie polega na stworzeniu tego zwierzaka, obojętnie jaką techniką. Czas zgłoszenia prac do 21 lipca czyli do ŚWIATOWEGO DNIA ŚWINKI MORSKIEJ :) Życzę wszystkim powodzenia. Pracę proszę przesyłać na mojego maila: amaranth1986@gmail.com . :) Najlepszą pracę nagrodzę :)

A oto banerek


2. Potrzebuję dwóch rękawic kuchennych w kolorze zielonym, ja z maszyną do szycia się nie lubimy, dlatego jestem chętna na wymianę, ja coś zrobię za 2 kuchenne rękawice, ktoś chętny?

3. Zgłosiłam mój bieżniczek wielkanocny do konkursu Coricamo, proszę o polubienie pracy (czyli oddanie głosu)

https://www.facebook.com/coricamo/photos/a.864994616856662.1073741847.148293685193429/869964896359634/?type=1&theater

Odpowiedzi na Wasze komentarze

Anna S. -> zazdroszczę Ci fiołków na trawniku
Aniu Jacewicz -> też bardzo lubię koronkę na kartkach, :)



8 komentarzy:

  1. A może być świnka zrobiona przez dwie inne świnki? Żartuje, takiej możliwości już nie mam. Haft ślubny bardzo ładny i dzięki za podpowiedź na kieszonkę na pieniądze. Miałam wkleić mini-kopertkę, ale te moje zdobyczne nieco sfatygowane są, a u Ciebie taki fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzidzia już całkiem spora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wyzwanie. Nie wiem czy na coś wpadnę ale może mnie natchnie. Cieszę się Twoim szczęściem związanym z maluchem. A na bieżnik już lecę głosować.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrówka życzę dla ciebie i dla maluszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka śliczna :) Co do dzidzi to płeć chyba najwcześniej można rozpoznać ok. 20 tygodnia, więc jeszcze chwilkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza kartka:) Oczywiście na bieżnik zagłosowane:) A maluszek super- niech śpi, później będzie brykał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że potomstwo zdrowe :) Niech śpi na zdrowie jak najwięcej :)
    Kartka śliczna - wdzięczny wzór.

    OdpowiedzUsuń