wtorek, 31 marca 2015

Święta :)

Witam,
Już niedługo święta, u mnie też pierwsze pisanki :) już stworzone, w tym roku są to jajka cekinowe. Pierwszy raz je robiłam i powiem, że podobają mi się, w szczególności złote i zielone, wyglądają jak jajka smoków.



Jeszcze kilka kartek zrobiłam. Pierwsza:
 Haft krzyżykowy, bazie z żonkilami :) Haftowane 2 dni na kanwie 16, mulinami: Ariadna 1685, czarny,  Brid Brand 105 i 5165, oraz ecri, brązowy i ciemno zielony niewiadomego pochodzenia, wzór wzięty z
Kolejna karteczka, z haftowanymi pisankami, haft płaski, 2 godzinki. Mulinami Madeira 710, DMC 350, Ariadna 1651, Brid Brand 1095, i jasno zielona i żółta niewiadomego pochodzenia.


 Kolejna karteczka, wzór też wzięty z tej kartki z wzorami co żonkile, haftowny jeden dzień. Mulinami: Ariadna 1684, 1687, DMC 341, Madeira 213, Brid Brand 107, 401, 516, 204,304, oraz jasno i ciemno brązowa, ecri, jasno niebieska niewiadomego pochodzenia.


Podobają się?

Odpowiedzi na Wasze komentarze.

Widzę że owce nie tylko mnie się podobały, ale i Wam też, oraz osobie która zamawiała. Faktycznie najwięcej radości przynoszą te hafty kombinowane :) 

Pozdrawiam
Ps: Dziś 31 więc na koniec zdjęcia tusalka

Aha i o mały włos zapomniałam się pochwalić wygraną u Eluni -> http://rekodzieloeluni.blogspot.com/, Ela robi bajeranckie rzeczy z pergaminu, podziwiam kobietkę za jej szczegółowe i bardzo perfekcyjne prace. A o to co dostałam.
 





No i to na tyle ;)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję ślicznego prezentu! Twoje karteczki pięknie wyszły, bardzo pomysłowa jest ta z pisankami.rzadko się spotyka karteczki ozdabiane haftem płaskim! Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, chciałam napisać dokładnie to co i poprzedniczka a pisaneczki haftem płaskim wyszywane są wyjątkowo rzadko spotykane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej u Eluni - ja jakoś szczęścia u niej nie mam, ale wierzę, że i do mnie kiedyś trafią jej pergaminowe cudeńka. Cekinowe jajka są prześliczne, hafty też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty piękne:)
    Kartki świąteczne bardzo ładnie Ci wyszły, ale jaja podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wielkanocne ozdoby, a i wygrana zacna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miło mi że mogłam ci sprawić przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisanki pierwsza klasa! Haft płaski mnie zauroczył, podziwiam wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń