poniedziałek, 23 marca 2015

Kartka z okazji Chrzcin

Witam,
Leci mi zamówienie za zamówieniem, cieszy mnie to bardzo, że ludziom podoba się to co robię, a ja kocham haftować. Kiedyś robiłam za darmo dla najbliższych. Ale mój facet powiedział, że za takie robótki się płaci, miałam mieszane uczucia początkowo do tego pomysł, bo ja kocham to robić, i wydawało że moje prace zmienią "charakter" jak zacznę je sprzedawać, że będę robić je tylko dla zysku, rozumiecie, że stracą tą magię, radość tworzenia, a będą nastawione na zysk. Nie stało się tak, na szczęście nie ogarnęła mnie smocza choroba, gromadzenia złota. No ale przejdę do kartki, tydzień temu dostałam zamówienie z Niemiec na kartkę, nie lubię takich zamówień, szybko szybko bo ja już na 23 potrzebuję, no przepraszam, to się mówi dużo wcześniej a nie na ostatnią chwilę, ale na usilną prośbę Pani, spięłam poślady i zrobiłam w ciągu 3 dni takie cudo.








Wymiary haftu na kanwie 16 to 13,5 x 9 cm. Użyłam do tego haftu Ariadny białej, kremowej, 1796, 1747, 642, 1745, DMC  744,  382,  350, Brid Brand  220, 217, 516, 105, 401, 402, 204.  Pani S. jak ją zobaczyła nieziemsko się zachwyciła i obiecywała, że napisze w niedługim czasie by złożyć kolejne zamówienie. Cieszy mnie to, szkoda, że internet zabiera mi to co najcenniejsze, uśmiech innych ludzi. To jest najlepsza zapłata dla mnie :).

Teraz polecam Wam tą piosenkę, w ogóle tą Francuską, a raczej Bretońską piosenkarkę, Enya jest ogłoszono celtycką syreną, ale Nolwenn jest bretońską syreną, jej ballady są przepiękne. Tutaj śpiewa o Opheli. Znacie historię Opheli ;)


I jeszcze parę zdjęć ze spotkania Marańciaków z zeszłej soboty.




Oczywiście to ostatnie to moje :) jestem jedyna wśród tych 20 kobietek, która haftuje :).

Pozdrawiam :)




Odpowiedzi na Wasze komentarze


Alienor i Anette- oj też kocham łapeczki najbardziej, ale dumna jestem z pszczółek


13 komentarzy:

  1. Bardzo Wam zazdroszczę tych spotkań robótkowych, u mnie nie ma szans na takowe...... na szczęście dzięki netowi mogę "spotykać" podobnie zakręconych ludzi. Kartka bardzo ładna, musiałaś faktycznie ostro się postarać, żeby zdążyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że masz zamówienia, to dodaje nieco skrzydel. Karteczka bardzo ładna ale ciekawi mnie co to będzie to na ostatnim zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten haft na chrzest.

    Wiesz, że mam podobne odczucia co do robienia kartek na zamówienie? Moje obrazki z szycia wzięte wyszywam, bo lubię. Początkowo nie przeszkadzało mi, że 95% z nich trafia do szuflady, ale w pewnym momencie troszkę zniechęciło mnie to do wyszywania kolejnych, bo po co mi ich aż tyle? Z drugiej strony obawiam się, że gdybym zaczęła wyszywać je na zamówienie, praca nad nimi straciłaby swój urok i nie byłaby już przyjemnością, tylko obowiązkiem. I nawet nie o zysk tu chodzi, tylko o to, że wyszywałabym je, bo muszę, a nie dlatego, że chcę. Chyba naprawdę muszę się zacząć wśród znajomych reklamować i na początek, tak na zachętę za darmo im je proponować, a potem zacząć czerpać z nich zyski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny hafcik - będzie wspaniałą pamiątką!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki hafcik-karteczka to pamiątka na zawsze a do tego jaka śliczna.
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka :) Fajnie, że masz chętnych na swoje hafty, skoro Tobie to pasuje, to czemu nie dorobić sobie parę groszy na przydasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny haft i będzie wspaniałą pamiątką. Tempo zawrotne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka sliczna. Jesli nadal będziesz lubić to co robisz Weroniko, to Twoje hafty nie stracą charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale się nie dziwię, ze karteczka się spodobała. Fajna i oryginalna pamiątka :) Szydełkowe dziewczynki - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że masz zamówienia:) Mi do tej pory udało się sprzedać 3 rzeczy i teraz robię komplet na zamówienie.
    I bardzo mi się podoba cieniowana mulina na ostatnim zdjęciu- czekam niecierpliwie na skończoną robótkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza i delikatna, idealna karteczka na chrzest ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka chrzcielna jest bardzo ładna i będzie piękną pamiątką na lata. Co do tworzenia każdy ma od czasu do czasu takie wątpliwości, ale dopóki sprawia to radość korzyści materialne schodzą na drugi plan. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń