sobota, 28 marca 2015

Kartka ślubna i jeszcze kilka wielkanocnych

Witam,
Dziękuje za wiele przemiłych słów pod ostatnim postem.
Kilka tygodni temu, moja przyjaciółka zamówiła u mnie kartkę na ślub, dla swoich przyjaciół, zamówienie jak każde, ale nie koniecznie :P. Bo na kartce miały znaleźć się dwie owce, czarna i biała. Ja zaczęłam zamiast myśleć, szukać, wpisuję do wuja google: kartka ślubna owce, nie ma nic, zrezygnowana piszę przyjaciółce, że nie dam rady, bo nie znalazłam owi... i w tym momencie pisania olśniło mnie. Owce -> owce -> baranki -> Wielkanoc! I wśród wzorów Wielkanocnych znalazłam kilka wzorów baranków, wybrałam ten :)

Oczywiście troszkę pozmieniałam i wyszło tak :)


Przyjaciółka oszalała ze szczęścia :). Super cieszy mnie to, że tak się podobają moje karteczki :). Haftowana 3 dni, mulinkami złotą i srebrną metalizowaną, DMC 341, 818, ecru, biała, Ariadna 1747, 1745, 642, Madeira 213 i 710. Z powodu tych dwóch zamówień, nie wyrobiłam się z kartkami wielkanocnymi, dla wszystkich, miałam parę naklejek z królikami więc wykombinowałam coś na szybko. Skromne, ładne, i szybkie.





Pozdrawiam :)

Odpowiedzi na Wasze komentarze

Luna malutka - to będzie .... ;) nie powiem xD
Anette -> tak dokładnie, tak samo myślimy
Renka -> :P jak trzeba i tempo się podkręca
 :) Dla chętnych wzór haftu do chrzcin.

11 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś z tymi ślubnymi owcami, kartka jest przepiękna. Zajączkowe kartki są pełne uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale sobie poradziłaś-efekt rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie pomysłowa kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki, takie kombinowane zawsze najładniej wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten owieczkowy motyw bardzo oryginalny i pomysłowy- co do wykonania - trzymasz poziom- ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna :) Owce wyszły rewelacyjnie :) Potrzeba matką wynalazków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie i dowcipnie wyszedł wzorek ślubny, dla mnie świetny, nic nie ujmując pozostałym karteczkom!

    OdpowiedzUsuń