czwartek, 5 marca 2015

Dwie kartki wielkanocne

Witam,
Strasznie dużo komentarzy dostałam pod ostatnim postem a tak to już jest z Kolorystkami, są a potem znikają :P. A dziś nie o tym.

Kolejne kartki wielkanocne zrobiłam, muszę się śpieszyć bo dużo jeszcze muszę zrobić, a czasu coraz mniej, i tak lepiej mi to idzie niż na Boże Narodzenie :).

Pierwsza haftowana krzyżykiem, jeden dzień :)

 Zając i fiołki, uwielbiam fiołki, mówiłam Wam, że to moje ulubione kwiaty, i że od lat poszukuję perfum z nutą fiołkową. Kiedyś w Francji rozmawiałam  z jedną perfumorzystką  (chyba tak to się mówi) i ona powiedziała, że nutkę fiołku alpejskiego to ma, a ja nie nie ja chcę nutkę tego fiołka co w lasach rośnie. Ona takie oczy O.O, musiałam jej na telefonie pokazać o jakiego kwiatka mi chodzi, okazało się że faktycznie po francusku to też violette (czyli fiołek) ale jest to jedyny kwiatek, z którego się nuty zapachowej nie da wyciągnąć. Hmm ja mam nadzieje, że komuś się da :) bo zapach jest niepowtarzalny. Kiedyś jak marzyłam z moją siostrą o sukni ślubnej to powiedziałam że chcę by moja była haftowana w fiołki xD a w ręku bukiet z fiołkami xD. No dobra ale wracamy do kartki. 
Zajączek wyhaftowany na kanwie 16, wymiary obrazka to 5 x 10 cm. Haftowane Ariadną białą, 1684, DMC 341, Bird Brand 516, 105, 111, 113, 420, seledynową, brązową jasną i ciemną, ciemno zieloną niewiadomego pochodzenia, granatową od Ani Jacewicz. Haft pochodzi z zbioru, który Wam już kiedyś udostępniłam

Kolejna karteczka wyhaftowana haftem płaskim.
Haftowałam ją 10 min :)

Wymiary obrazka 9x9 cm, wyhaftowane Madeirą 213 i Brid Brand 104 i 320.


Mam nadzieje, że się Wam podobają



Odpowiedzi na Wasze komentarze:

Luna Malutka, -> masz rację, mnie najbardziej podobają się właśnie rude włosy naturalne i kolor wiewiórek :)

Anette -> tak to był fajny pomysł jak uczestników było mało, teraz jak jest powyżej 100 to jest niedoglądnięcia,  a katastrofa będzie jak liczba osiągnie 200, ale ja nie rezygnuję, Danusia chyba sama to rozumie, że niektórych barier nie ta się przeskoczyć, np w miesiącu styczniu były 2 osoby które miałby blokadę na swoim blogu, i żeby jej pracę obejrzeć, trzeba było być obserwatorem ;/ i do niej napisać. Więc sobie podarowałam i nie odwiedziłam. Jeśli coś mi się na danym blogu podoba i chcę go obserwować to dodaję, nie lubię jak mnie ktoś do tego zmusza.

9 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :) Uwielbiam fiołki...niedługo pewnie pojawią się na moim trawniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki fajne. Ta z zajączkiem bardziej mi się podoba :).
    Tego o fiołku nie wiedziałam - to znaczy, że olejki z zapachem fiołka są całkowicie syntetyczne ?
    Pomarańczowe komentarze wstawiałam hurtem, bo w ciągu miesiąca nie miałam czasu - i nie powiem, trochę mi to czasu zajęło. Ale lubię te wyzwania. I w końcu, gdyby nie one, to nie wiem, jakbym tu trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ,zwłaszcza pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Już to chyba pisałam, ale strasznie podoba mi się wykorzystanie koronki w kartkach. Przy tych wielkanocnych, to naprawdę fajnie wygląda, z taką ludową nutką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy mojej ulicy wiosną zewsząd pachną fiołki, a miejscami to jest od nich fioletowo :) tez uwielbiam ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie kartki śliczne i aż wierzyć się nie chce, że haft płaski zajął Ci tylko dziesięć minut.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te Twoje karteczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, wyjątkowe kartki :)
    Ale 10 min haftować? To masz dobre tempo :)

    OdpowiedzUsuń