piątek, 6 lutego 2015

To już?!

Witam,
 Dziękuje za kciuki, przydały się zdałam wszystko, mam już po sesji :) i  mam chwilkę dla siebie i dla magisterki, która bardzo mnie kręci.
Ale dziś nie o tym, chodź za oknem zima hula. Tak zima. To zbliżają się wielkim krokiem święta Wielkanocne. W zeszłe święta nie zdążyłam z kartkami dla wszystkich, ale w tym roku się poprawię :), a to też dzięki małej osóbce pod sercem. A właśnie :P w pon znowu ją ujrzę :) mam nadzieję, że pomacha do mamy rąkunią :3.  Pokazuję karteczki,
Pierwsza haftowana krzyżykiem :P
1 dzień, niteczkami DMC 341, 817, Ariadną  czarną i 1684, 1686, oraz 2 różowymi, zieloną białą i 2 brązowymi niewiadomego pochodzenia, a także 2 niebieskimi nitkami które dostałam od Anny Jacewicz.



A tutaj wzorek króliczków

A kolejna kartka zajęła mi 20 min, haftowana w stylu płaskim


Wyhaftowane tymi samymi kolorami, które podałam wyżej :)
 Wzór z strony kolorowanki.pl


Pozdrawiam

Odpowiedzi na Wasze słodkie komentarze

Iwona Syczowska : Walentynki zrobione były na tle czerwonym a nie pomarańczowym :) niestety światło zimowe czasem potrafi oszukać.

Elżbieta K : wiem, dlatego nie poszłam na prawo :P tylko na historię

I na koniec coś co mnie wczoraj rozwaliło totalnie xD cały dzień się śmiałam



Ps: zapisałam się właśnie na candy w Snip Art, bardzo fajne są rzeczy do wygrania
http://snipart-pracownia.blogspot.com/2015/01/powitanie.html

11 komentarzy:

  1. No i jak się tu nie roześmiać :) to do ostatniego obrazka. A powyżej to bardzo się mi podoba ten haft płaski, wyszła urocza, nieszablonowa kartka. Gratuluje zaliczonej sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I pierwsze kartki już są :) Ja w tym roku także planuję część kartek wielkanocnych z haftem płaskim. Gratuluję zaliczonej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zaliczonej sesji.:) To już?! Kartki wielkanocne?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zakończonej sesji! Brawo :) Karteczki śliczne :) Jak tam wizyta u gina i spotkanie z maleństwem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje ! zdolna jestes tyle rzeczy masz na glowie - super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to gratuluję sesji :)
    Malutka istotka już na pewno jest z mamy dumna :)))))))))))))))))))))))))
    Co do "nie każdy facet..." to dziś mnie rozśmieszyło powiedzonko: nie każdy pociąg to PKP, tak jak nie każdy facet z widłami to Posejdon :)))))))))))))))))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje !!! Dbaj o siebie i Maleństwo <3
    Piękne kartki, ja też powinnam zacząć...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję sesji :)
    Karteczki fajne - na pewno zdążysz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A nie mówiłam, że sobie z sesją poradzisz? Hafty wielkanocne śliczne.

    OdpowiedzUsuń