piątek, 13 lutego 2015

O niczym :) i o kimś :)

Witam
Dziś post inny jak zawsze, nie robótkowy, ale to nie znaczy, że nic nie robię :), robię bardzo dużo, i wszystko naraz, może właśnie to jest ten problem, że wiszę jeszcze tyle rzeczy dla tylu osób. Ale już niedługo coś wyślę i pokażę :).
Dziś będzie troszkę o dzidziusiu :)
Jest :) skacze i tańczy :). W poniedziałek pojechałam na USG z moim, i naszym oczom ukazał się dzidziuś tańczący lambadę, ruszał wszystkim czym się dało, pupą, rączkami, nóżkami, kręcił główką, no cudne to było :)
Na patrzeć się nie mogłam, po czym powiedziałam Rafałowi by zdjęcia pstrykał, w tym momencie malec znieruchomiał, i Rafał mu chciał zdjęcie pstryknąć, a on/ona co rączki na buzię, XD Rafał odłożył aparat, a dzidzia rączki z buzi, i w takie kuku się bawili, to było ekstra! Mam cudowne dziecko :). I wiecie co, takie mgr czy licencjaty, nawet matura to jest pryszcz! Ja po raz pierwszy się czuję taka dumna z siebie, to jest nie do opisania :). W poniedziałek byłam w 12 tyg i dzidzia miał 6 cm :) już jestem w 13 tyg. i pewnie dobija pomału do 7cm, z tej okazji pozwoliłam sobie na pierwsze zakupy :) bądź co bądź w przyszłą środę wchodzę w II trymestr :)

Oto pierwsze rzeczy jakie kupiłam dla szkraba :)
A teraz troszkę o kimś innym :) o świnkach, czasami robią takie pokraczne pozy jak śpią, że muszę Wam to pokazać,



Jedna łapka koło miski, druga taka wyciągnięta xD

Jeszcze mały dodatkowo znalazł sobie telewizję, wchodzi na paśnik i podgląda człowieków XD.


Pozdrawiam :)


19 komentarzy:

  1. Gratulacje :) I pamiętaj o tej radości, która Ci teraz towarzyszy jak najdłużej, zwłaszcza później, gdy będziesz zmęczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem co czujesz...to wyjątkowy czas, jedyny, niepowtarzalny. Rośnie w Tobie Nowe Życie, które stworzyłaś właśnie Ty z ukochaną osobą.Urocze są te malutkie ciuszki...moje najmłodsze to już wielkoludy, bo ubrania na 98 noszą ;) Cieszę się, że zechciałaś się podzielić swoim szczęściem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy portret Waszego dzidziusia :))))))))))))))
    Pamiętaj zawsze, że ONO ma TYLKO WAS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla szczęśliwych Rodziców. Taka kruszynka, niech jak najlepiej rośnie i póki co, nie daje Wam powodów do zmartwień. Życzę by ta błogość utrzymała się aż do czasu przyjścia jej na świat. To wielkie szczęście zostać Mamą, Tatą, ale i ogromna odpowiedzialność za maleństwo, dopóki nie podrośnie, a potem co będzie, to czas pokaże.
    Trzymaj się Weroniko.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki miły, wzruszający wpis! Jak przyjemnie to czytać! Fajnie, że dzielisz się swoim szczęściem! Pozdrawiam Waszą rodzinkę serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje!!! zobaczysz jaka bedziesz z sibie dumna jak urodzisz :) sliczny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak miło,szczęścia życzę i zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie gratulacje przyjmnij odemnie , cudne.chwile.dla.was nastaly,,

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby młody/a zdrowo rósł i się rozwijał. To najważniejsze. Powodzenia w macierzyństwie - dla mnie to kosmos i inny świat.

    OdpowiedzUsuń
  10. spryciaż lub spryciara...Ciąża to cudny czas :) a dzieci to odpowiedzialność i ciężka praca,ale i właśnie takie cudne momenty,

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło się czyta takie posty :) Szczęście to wielkie nosić pod serduszkiem małą istotkę:)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super dziecinka! Wiesz ja uwielbiałam być w ciąży i mimo dolegliwości w sumie niewielkich ale jednak to był bardzo piękny okres zakończony nie mniej pięknym (zarazem ciężkim) przeżyciem jakim jest poród choć dla kogoś być może był on straszny ja moje dwa porody wspominam z łezką w oku i pragnieniem aby się jeszcze choć raz powtórzył. Życzę Tobie moja droga mnóstwo cierpliwości i zdrówka dla ciebie i dla Twojej dzidzi :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiesz jak się cieszę :))) Miałam w sobie takie dwa kręciołki i po urodzeniu nic się zmieniło - dalej się kręcą :)))) Weroniczko cudne chwile przed Wami. A poczekaj jeszcze na "motylki" - pierwsze ruchy Maluszka - oj fajnie się wtedy czułam. Pozdrawiam serdecznie i trzymam za Was kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze jest to pierwsze zdjęcie maluszka! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę wszelkiej pomyślności na ten radosny okres! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja radość aż spływa z ekranu na czytelników! Oby Cię już nigdy nie opuściła :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajny mały ktoś. Cieszę się razem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję !! Oczekiwanie na narodziny to wspaniały czas :)

    OdpowiedzUsuń