czwartek, 26 lutego 2015

Kolejne karteczki urodzinkowe

Witam,
Luty zasypał mnie urodzinami :P, ta karteczka poleciała do żony mojego ukochanego kuzyna :).

Większości pewnie obrazek znany, kompletem do niego jest klucz i buteleczka perfum. U mnie ten obrazek jest zmodyfikowany, bo nie ma butów :P i wykorzystany na kartkę a nie na ścianę. Myślę, że wyszło rewelacyjne. Haftowane 4 dni :) na kanwie 16, nie pamiętam ile cm, :( nie zmierzyłam a karteczkę już wysłałam, ale nitki to zawsze jak u mnie misz masz: Madeira 213,  Ariadna 1551, 1544, jedna różowa i jedna szara niewiadomego pochodzenia oraz DMC 415.
Wzorek dla zainteresowanych



Mówiłam też, że haftuję kartkę dla chorej dziewczynki

Oto ona: dzieci uwielbiają kolory, więc jest ich dużo :)



Wzorku nie mam, bo rekonstruowałam ten obrazek z strony http://fairy-house.blogspot.com/2011/11/na-szoste-urodziny.html ,  oczywiście fantazja mnie tu poniosła i niteczki też misz masz :P ale z odzysku :P tzn. niewiadomego pochodzenia :) ale też wyszło bosko :).

Dziękuje Wam za przemiłe komentarze pod kartkami motylkowymi :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje hafciki. Uważam, że są tak śliczne, że nie potrzebują żadnych dodatkowych ozdóbek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zakarteczkowana jesteś ostatnio. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i wyjątkowe kartki. Hafty wspaniale dobrałaś. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, że niteczkowy miszmasz w niczym nie przeszkadza :) obie karteczki wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka z sukienka zachwyca dodatkami, a ta dla Mariki kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki z świetnymi hafcikami!!!

    OdpowiedzUsuń