środa, 18 lutego 2015

Kolejna karteczka wielkanocna :)

Witam

Dziś krótko :)
Kolejna kartka Wielkanocna powstała, a na niej wianuszek z jajeczkami :) Proszę :)
Wymiar haftu na kanwie 16, to 7,5 x 10 cm. Użyłam tutaj niteczek Ariadny: biały,, 1684, pomarańczowy, zielony i żółty niewiadomego pochodzenia, DMC 341 oraz 2 odcienie niebieskiego od Ani Jacewicz.

:P Jeśli ktoś zainteresowany jest wzorem, to odsyłam dwa posty niżej :) tam gdzie są kartki z królikami :) bo to z tej samej kartki pochodzi wzór.

Teraz tak zostałam poproszona o zrobienie kartki dla chorej dziewczynki Mariki
kartka się już haftuje. Jak któraś byłaby zainteresowana też zrobić dla Mariki jakąś niespodziankę z okazji 6 urodzinek to adresik jest na banerku.


Pozdrawiam :)

Odpowiedzi na Wasze komentarze

Dziękuje bardzo za przemiłe komentarze :)

Luna malutka -> może i kosmos, :) ale jaki piękny i do ogarnięcia :P
Arabeska -> nie uważam, że dzieci to ciężka praca :P byłam niania prawie że 18 lat i bardzo miło wspominam wszystkie dzieci, i nie pamiętam by któreś mnie męczyło, lubiłam i nadal lubię z nimi się bawić i spędzać czas, dzieci mają coś co my zatraciliśmy :) potrafią się cieszyć chwilą i nie gnać oraz marzyć.

8 komentarzy:

  1. Karteczka bardzo ładna, teraz masz dużo czasu na takie robótki :) A akcję urodzinowa karteczka popieram :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka - och idą święta, jak ten czas leci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny świąteczny hafcik.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna śliczna kartka. I do Mariki wysłałabym kartkę, ale za późno już.

    OdpowiedzUsuń