wtorek, 3 lutego 2015

Karteczki Walentynkowe :)

Witam,
Kiedyś nie lubiłam Walentynek, a to za sprawą szkoły, zawsze kiedy się dostało walentynkę, było się w centrum uwagi całej klasy, człowiek głupio się wtedy czuł, przychodził do domu, zastanawiał się od kogo, potem człowiek się dowiadywał, że był to głupi żart, koleżanek z klasy. Rwało się te walentynki z nienawiścią.  Potem już się wiedziało które walentynki to głupi żart a które od chłopaków,  po piśmie :P chłopcy mają specyficzne pismo, w szczególności, gdy od dwóch się brało zeszyty i przepisywało z moich zeszytów lekcje, bo tak pięknie prosili o to. Nauczyłam się ich pisma i potem wiedziałam, że ta od Grzesia, a ta od Adama :) i mam je do tej pory. Ale to były łobuzy XD ja też byłam łobuziarą i nie raz ode mnie dostali po "pysku". Fajne czasy :3. Niedługo sama zostanę mamą :) i ciekawi mnie czy dziecko będzie łobuzem :P w sumie to chciałabym takiego małego łobuza. No ale dość gadania.

Kartki Walentynkowe :) Moja mama jak widziała, te głupie żarty moich koleżanek postanowiła sama nam wysyłać kartki. I w ten sposób troszkę polubiłam to święto. A od kiedy mam swojego księcia, to nie wyobrażam sobie życia bez tego święta, chodź dla mnie ;) Walentynki są codziennie.

Oto karteczki :)


No i każda z osobna






Wyhaftowanie każdego serduszka zajęło mi 20 -30 min. Serduszko ma wymiary 4 x 5,5 cm. Haftowane różnymi nićmi xD : Madeire nr 213, pomarańczowy niewiadomego pochodzenia, DMC 3340 i niebieska Ariadna 1623.

Dla zainteresowanych wzorek


Aha jeszcze styczniowe niteczki :)



Pozdrawiam

Odpowiedzi na Wasze komentarze:

Dziękuje za wszystkie życzenia odnośnie sesji, na razie zdaję bez problemu, do czasu :P jutro mam poważny egzamin z prawa w średniowieczu, i tu przydałoby mi się masę kciuków. Bo jak każdy wie, prawo jest trudne do wykucia. A zrozumieć tego się nie da xD.

11 komentarzy:

  1. Powodzenia! Ja swoje kciuki trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki: ) Walentynki są śliczne: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszka :) idealne na walentynkowe karteczki :)
    Pozdrawiam cieplutko

    P.S. Z tego szczęścia omyłkowo wpisałaś na pasku bocznym termin ;) powinno być 27.08.2015 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem trzymam kciuki. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia :-) Kartki fajniusie. Wzorki pięknie się prezentują na tym pomarańczowym tle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te serca z pętelkami. Kciuki trzymam, pociesz się myślą, że nie musisz uczyć się obecnie obowiązującego prawa, tego to już się zupełnie zrozumieć nie da:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehhehe :) czyli to nie tylko ja dostawałam kartki od koleżanek ;) kartki fajniutkie, kogoś bardzo ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki walentynkowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że egzamin z prawa zaliczony na piątkę. Walentynki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń