sobota, 28 lutego 2015

Haftowana pisanka

Witam,
Zdążyłam :P hip hip hurra :P. Oto haftowana pisanka, wyhaftowana specjalnie na wyzwanie kolorystyczne u Danutki.
Nie wiem czy uda mi się odwiedzić wszystkie kolorystki z lutego, postaram się, w ogóle chciałam zrezygnować, z lutego bo nie miałam pomysłu, aż tu nagle w zeszłym tygodniu się urodziło w głowie ... pisanka! Idzie Wielkanoc, a ja pomarańczowego koloru nie lubię, w domu nie mam dekoracji pomarańczowych, ubrań O.O nigdy nie miałam nic pomarańczowego na sobie. No nie lubię, ale Wielkanoc to co innego, wtedy się wyciąga żółte, pomarańczowe i zielone dekoracje, i powstała kolejna, jest to pisanka, haftowana haftem płaskim wypełnianym. Wielkość 5,5x7 cm, haftowane nićmi niewiadomego pochodzenia. Haftowane 5 dni. Koniec gadania, zdjęcia :)


Kolorystycznie pasuje do opcji numer 3 :)
I jak Wam się podoba ?
No i dziś ostatni dzień lutego, więc pokazuję i tusalka



Aha :P na marzec, proponuję zielony, to mój ulubiony kolor, i pasuje do moich oczu, a marzec to miesiąc gdy zaczynają się pojawiać piękne jasno zielone pączki :)


Odpowiedzi na Wasze komentarze:

Luna-malutka - oj nie tylko, robię też masę innych rzeczy, ale karteczki robi się najszybciej



36 komentarzy:

  1. Kochana, też nie lubię pomarańczowego sztucznego - natomiast w naturze to co innego. Pisanak śliczna i bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Weroniko bardzo fajną pisaneczkę zrobiłaś:) Idealnie pasuje na pomarańczowy luty u Danusi. Szkoda,że dodałaś kolejne fotki, bo może Stefan nie przyjąć pracy , a szkoda byłoby ;( a i propozycji kolorku na następny miesiąc również brakuje... Może udałoby Ci się poprawić to i owo?
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyhaftowana :) No i jest już ozdoba na święta - haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie tęczowe kolorki : ) Wiesz że podziwiam Twoją cierpliwość do haftowania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pisanka a haft taki dokładny ... nitka w nitkę . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisanka idealnie oddaje kolorki wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tę pisankę namalowałaś nićmi ,a nie wyszyłaś tak staranna praca ,że jestem pełna podziwu dla Twojej cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomarańczowy zawsze się mi kojarzy z robotami drogowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sympatyczna pisanka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Weroniko pięknie wyhaftowałaś to jajeczko,kolorki mi też w nim super pasują .
    Baw się dobrze.
    Zapraszam na nowy kolor,już się pojawił na blogu.
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisanka jak banerek :-)
    Śliczny haft!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisanka piękna i dopracowana! Kolorystyka idealna! Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Weroniko, chwalę hurtowo niewidziane wcześniej prace - piękne hafciki poczyniłaś :-) Gratuluję również Maleństwa, które nosisz pod swoim sercem - niech się dobrze rozwija :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również nie przepadam za kolorem pomarańczowym i chyba nie mam w domu nic w tym kolorze. Pisanka bardzo ładnie wykonana :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory jak najbardziej wiosenne, świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna wiosenna pisanka.
    I bardzo przystojnych masz świńskich chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No taka pisaneczka to tak :-) bardzo energetyczne i wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super haft, ja jedynie krzyżykami coś niecoś wyhaftuje, haft plaski jest poz moim zasięgiem

    OdpowiedzUsuń
  20. tyle prac świątecznych że coraz bardziej czuje się klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne jajo! ja pomarańczowych rzeczy też nie noszę, ale Wielkanoc to takie wiosenne święta, wiec wszystkie żywe kolory są dozwolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pisance takie połączenie kolorów jest jak najbardziej OK. Wesoło wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wygląda ta haftowana pisanka. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dopiero teraz tu dotarłam - powiem ci, że pisanka robi wrażenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisanka bardzo wiosenna i pięknie wykonana. Między innymi dlatego zrezygnowałam z dalszej zabawy u Danutki, że nie wyrabiałam z odwiedzaniem blogów pozostałych uczestniczek.

    OdpowiedzUsuń
  26. :) a widzisz pomarańczowy to jeden z moich ulubionych kolorków, chyba zaraz po zielonym:)))
    Praca oczywiście bardzo mi się podoba. Jajko wygląda fantastycznie.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wpasowałaś się idealnie w banerek nr 3, po prostu idealnie :) Świetna ta pisanka Ci wyszła, niech ładnie zdobi mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny haft:) a kolorki wpsowałaś idealnie pod banerek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń