czwartek, 1 stycznia 2015

Życzenia noworoczne, tusalek i karteczka

Witam
Na początku chciałabym by Ten Nowy Rok 2015 był dla Was tak cudowny, jak będzie dla mnie, by rozdawał szczęście na prawo i lewo, byście nie musiały podejmować zbyt dużej ilości trudnych decyzji, byście cały rok się uśmiechały często, by kłopotów było mało.
Mnie w tym roku czeka
-> remont mieszkania
-> obrona pracy magisterskiej
-> narodziny mojego dziecięcia :)
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

 Wczoraj był ostatni dzień grudnia więc przedstawiam Wam mojego tusalka z tego miesiąca, niteczki z grudnia :)

A to karteczka jaką zrobiłam dla mojej kochanej babci :3 Niedługo dzień babci, czy Wasze babcie kojarzą Wam się  z zapachami. Moja tak. Zapachem pączków, konfitur, z sadem owocowym, i huśtawką pomiędzy kwitnącymi czereśniami. Mam bardzo piękne wspomnienia z moją babcią. Kocham ją mocno.

Pozdrawiam

Odpowiedzi na Wasze komentarze:

Aniu S -> korzystam :P co z resztą widać, po często pojawiających się postach. Z dniem dzisiejszym rozpoczęłam tydzień siódmy z dzidziulem :) i wszyscy dookoła dziwią się że nie wymiotuję xD


10 komentarzy:

  1. Bardzo ważne rzeczy będą działy się u Ciebie w tym roku! Życzę aby wszystko doskonale się udało i powiodło! Życzę Ci również dużo radości, ale i spokoju! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to nie odpoczniesz... remont w ciąży - dla mnie hardcore. I do tego obrona pracy - idź z brzuszkiem to będą łaskawsi... coby ich myszy nie zjadły. Całuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego naj,naj w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęścia, pomyślności i wiele radości w Nowym Roku a będzie się z czego cieszyć:)
    Pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ja się wcale nie dziwię, że nie wymiotujesz, bo to nie jest norma :) 3 razy byłam w ciąży i dopiero z chłopcami ciąża dała mi trochę bardziej popalić, czego i Tobie życzę )znaczy się ciąży bez tych męczących dolegliwości). Karteczka dla Babci śliczna...też mam bardzo miłe wspomnienia z babcią.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie i bardzo się cieszę razem z Tobą. Teraz dbaj o siebie i się pilnuj, a wszystko będzie dobrze.
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia, szczęścia, pomyślności, a z dzidziusia wiele radości :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, to ten rok zapowiada się dla Ciebie pięknie , pracowicie ,ale i odpowiedzialnie. niech się darzy jak najlepiej pod każdym względem!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrego Nowego Roku - niech pomyślność wam towarzyszy w wszystkich działaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń