niedziela, 4 stycznia 2015

Kartka

Witam
Przeglądając wczoraj moje prace, zauważyłam, że pominęłam jedną kartkę :) która poleciała do Ani Jacewicz. Dobrze się składa :P że ją przegapiłam, bo tym sposobem mogę być jedną z uczestniczek kolorowego wyzwania u Danuty.  W styczniu jest to kolor niebieski, a moja kartka jest niebieska :)

Oto ona, baza niebieska, gwiazdka wyhaftowana w niebieskim kolorze z ciastkowym ludkiem :)
Cóż mogę rzecz o niebieskim kolorze, jest mi obojętny, mam mało rzeczy w niebieskim kolorze, w sumie to jedną bluzkę, uwielbiam właśnie ją zestawić z czymś czerwonym, i tak do tej bluzki ubieram czerwoną spódnicę, albo ubieram ją pod czerwony bez rękawów sweterek. Kocham połączenie niebieskiego z czerwienią. W pracach niebieski jest wykorzystywany przeważnie do kartek z różnych okazji, i prac prezentów np. metryczek, pamiątek na chrzest. Pewnie jak urodzi mi się chłopak to też większość rzeczy będzie miał niebieskich :3 haha.

I to będzie na tyle :)

Odpowiedzi na Wasze komentarze
Luna Malutka -> to jest plan :P jak będę mieć obronę w czerwcu albo w lipcu, to akurat 7 -8 miesiąc xD więc brzusio powinien być już ładny. Najpierw na obronę wejdzie moje dziecię, potem ja xD.


87 komentarzy:

  1. Kartka piękna:)
    już gdzieś ostatnio pisałam, że jak jeszcze sie trochę naoglądam takich pięknych prac, to sama zacznę haftować, choć nie lubię:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i delikatna: ) udało Ci się z tą karteczą: )

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna karteczka, gwiazdka perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa karteczka...
    Mądra dzidzia się zrodzi skoro jrszcze w brzuszku a juz magistra bronic bedzie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka :) Lubie połączenia z haftem krzyżykowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają kartki z haftem krzyżykowym i inne jego małe formy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to dobrze czasem coś zapomnieć i w odpowiednim momencie, jest oświecenie, mam gotowe, nic lepszego nie wydumam. Dobrze Ci się poskładało, karteczka bardzo ładna.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegar na Twoim blogu kłamie czas, popraw to, jeśli możesz. U mnie jest teraz 17.25.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem tylko nie mam pojęcia jak to zrobić

      Usuń
    2. Weroniko, wchodzisz w Układ bloga, szukasz gadżetu z zegarem, i tam szukasz czas warszawski, ustawiasz i dajesz zapisz, potem wyświetl bloga, dasz radę, jak ja początkująca, poradziłam sobie, to Ty tym bardziej.

      Usuń
    3. no kurczę nie widzę weszłam w projekt bloga i nie ma nigdzie gadżetu zegar.

      Usuń
    4. mam to jest tak ustawienia -> język -> czas -> warszawa

      Usuń
    5. i już działa poprawnie. Dało się, ?

      Usuń
    6. no dało, dziękuje Ci Danuto :*

      Usuń
  9. Korteczka supr, wpasowała się w styczniowy kolorek idealnie. Fajnie że dołączyłas do zabawy , mam nadzieję że Ci się spodoba i w kolejnych miesiącach tez będziesz się bawić z nami .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka superowa, trzymam kciuki za obronę, mnie tez to niedługo czeka:-) ;-O

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka,szkoda tylko Weroniko ,że nie dałaś lepszego zbliżenia na ten hafcik ,byłby bardziej widoczny.Nie dziw się bo ja to trochę ślepawa jestem .
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku.
    Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W starszych postach ta gwiazdka jest bliżej, tutaj nie miałam czasu a ni warunków,

      Usuń
  12. Bardzo ładna karteczka:) Z chęcią pooglądałabym ją z bliska. Fajnie, że wzięłaś udział w zabawie u Danusi. Mam nadzieję, ze będziesz się z nami bawić dłużej.
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna i elegancka karteczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny hafcik chociaż po za moim zasięgiem, dlatego podziwiam u innych:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba się napracowałaś? Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna karteczka. Elegancja i prostota jednak są zawsze na topie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna i z pewnością pracochłonna. Niebieskiego nie zestawiłabym z czerwonym za nic w świecie, ale to rzecz gustu :) Jeśli już to turkusowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja niebieska gwiazdka cudnie wpasowała się w temat niebieskości i bieli. Zrób jeszcze kilka zbliżeń, bo będzie widać świetnie ten hafcik. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eliza w starszych postach są te karteczki w różnych wariantach, i gwiazdę wydać bardzo dobrze, tutaj nie miałam czasu, bo skończyłam ją 15 grudnia i to późnym wieczorem i musiałam ją od razu wysłać by zdążyła na czas. Cofnij się do moich starszych postów, albo odsyłam cię do zakładki na sprzedaż -> kartki -> tam też są te gwiazdki.

      Usuń
  19. Piękna karteczka. Taka subtelna. Wszystkiego naj... w nowym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna, delikatna karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna gwiazdkowe karteczka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja podziwiam ludzi którzy potrafią haftować, bo moim zdaniem to wymaga wiele precyzji! Piękna karteczka. Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna ta gwiazdka, a ciastowy ludek bardzo ją ożywia i pozbawia "sztywności". Jak zwykle haft Ci wyszedł ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny hafcik, uwielbiam takie kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne symetryczne fantastyczne cudo ;)) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna karteczka i jak się wpasowała w styczniowy kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  27. To miałaś szczęście, że ją przegapiłaś :)
    Karteczka jest przepiękna, bardzo fajny pomysł z haftem krzyżykowym.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczka jest urocza i delikatna.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna karteczka, fajna gwiazdka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna, ja tez dzisiaj dostałam kartkę od Ciebie i bardzo ci dziękuję, odemnie na święta nie wyszła ale szykuję inną bardziej dostosowaną do Twojego stanu :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna karteczka, piękny haft. Ja niebieski uwielbiam, ale nie każdy musi. Bardzo ładnie tu u Ciebie, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękniusia karteczka :)
    Pozdrowionka :)***

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna delikatna karteczka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna karteczka, taka subtelna i śnieżna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyszła, "zazdraszczam" talentu! :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna karteczka :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładny ten hafcik, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo subtelny i delikatny haft:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo delikatny wzorek-śliczna

    OdpowiedzUsuń
  40. podziwiam za cierpliwość, której mi brak do takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Karteczka śliczna podziwiam tych co haftują bo ja mam do tego dwie lewe ręce. Myślę że zdjęcie nie do końca oddaje jej urok, na pewno na żywo jest jeszcze ładniejsza pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. wspaniały haft! podziwiam bo ja się kompletnie na tym nie znam :) fajnie, że dołączyłaś do zabawy :) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny haft - chyba wymagał dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Urocza kartka, swoją drogą podobno jutro mają takie śnieżynki padać u nas! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie wygląda i pasuje na wyzwanie jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna karteczka ♥pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna kartka, aż się chce złapać za igłę i coś stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fotografie pochodzą jeszcze z lata zeszłego roku :D
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super kartka :)

    Pozdrawiam,
    Nasz skrawek ziemi

    OdpowiedzUsuń
  50. Podobają mi się haftowane kateczki:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  51. ręcznie robione kartki mają w sobie ogromny urok!

    OdpowiedzUsuń
  52. Super kartka :) Podziwiam osoby które haftują :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga brunlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie wykonana kartka ,pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  54. Uroczy hafcik, nadaje kartce wyjątkowości :-)

    OdpowiedzUsuń