sobota, 24 stycznia 2015

Kartka urodzinowa z krokusami

Witam
W styczniu jakoś nie idzie mi robótkowanie :) drugi post dopiero, no ale cóż, dzidzia daje o sobie znać, cały dzień się chce spać, sesja się zbliża w przyszłym tygodniu mam aż dwa egzaminy.  Ale udało mi się coś wyhaftować dla koleżanki.
Oto to coś





Haft ma wymiary 7,5 x 9 cm. Haftowany 3 dni, nićmi jakimi popadło xD: DMC 726, biała Ariadna, Ariadna 1681, 1590, 1684, 1686, 1688, oraz ciemna fioletowa i jasna niewiadomego pochodzenia. 
Dla zainteresowanych wzorek do pobrania :)

14 komentarzy:

  1. Piękne te kwiatuszki, powodzenia na egzaminach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kartka z krokusami tak wiosennie ,a tu znów spadł śnieg.Powodzenia egzaminy na pewno pójdą dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenna, ładna karteczka. Powodzenia na sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. krokusy to się u Naszej Babci zbierały do kwitnięcia, jak sniegu nie napada to na bank się "wyklują"

    trzymam za ciebie kciuki, cobyś wszystko pozdawała, bo dzidzia ma swoje prawa i spokoju się domaga ( czyli twojego snu) a tu...obowiązki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie sobie poradziłaś :) Ślicznie wyszła ! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne krokusiki i ładna karteczka, dziękuję za wzorek, akurat przyda mi się na wiosenną kartkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam krokusy :) Piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podoba mi się wykończenie koronką - bardzo kobieca :) A senność na początku to normalna sprawa. To, że wydaje Ci się, że nic się nie dzieje, to nic bardziej mylnego! W busiu odbywa się regularna "produkcja" :) Za to później dostaniesz takiego kopa do działania, że ciężko się będzie zatrzymać :) Przeniesienie łóżeczka, pomalowanie ścian w dziecinnym pokoju - pestka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I mnie z początkiem roku robótkowa niemoc dopadła - może to jakieś poświąteczne przesilenie? Choć u Ciebie jeszcze ciąża robi swoje. Krokusy są piękne. Powodzenia na egzaminach - brzuch do przodu i zdasz na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i już wiosenna karteczka! POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  11. widzialam gdzies kiedys ten wzor krokusow - bardzo mi sie podobal, super wyglada u ciebie :D

    OdpowiedzUsuń