sobota, 20 grudnia 2014

Zaległy tusalek listopadowy, karteczki świąteczek i breloczki

Witam,
Mam wolne dwa tygodnie :3 cieszę się ogromnie. Na Boże Narodzenie brat do mnie przyjeżdża i jeszcze bardziej się cieszę :) będzie fajnie :) już zakupy zrobiłam, wyniosło to strasznie dużo, masakrycznie, wydaje mi się że ceny wzrosły strasznie przed świętami. No cóż w takim żyjemy świecie. Dobra na początek tusalek listopadowy.

Troszkę karteczek nowych z tym samym motywem gwiazdki, ale w różnych wersjach kolorystycznych mulin metalizowanych: czerwony Giant panda numer Al-4, niebieski Giant panda AL-3, zielony Giant panda numer Al-2, oraz fioletowy DMC E211


Dzięki pomocy Płomyka udało mi się ukończyć breloczek :) modelem są klucze do mojego nowego mieszkania.





A oto moje mieszkanie :) klucze dostałam wczoraj, w dniu moich 28 urodzin :)




Pozdrawiam

:)


7 komentarzy:

  1. Po pierwsze -wszystkiego naj, naj z okazji urodzin, po drugie gratuluje mieszkanka - czeka Cię wielka frajda i wielki problem z jego urządzaniem :)a po trzecie - jakie fajne kartki - niby ten sam wzór, a każda inna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem moja droga przyjmij ode mnie najserdeczniejsze życzenia zdrowia i radości oraz spełnienia tego największego z marzeń oraz innych też. Mam nadzieję, że sprawi wam radość tworzenie swojego gniazdka. A gwiazdki śliczne wyszły. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. można powiedzieć siła dobrego na jednego :-)
    Najlepsze życzenia urodzinowe!

    wielka radość i wielka robota przed tobą ale radość z własnych 4 kątów jest wielka.

    Wszelkiej Wesołości i Wielkiej Spokojności na te Święta (i nie tylko)
    ci życzę :-D
    no i sił, będa ci potrzebne przy dzwiganiu tych wszystkich kafelków :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle dobrych wiadomości- mieszkanka gratuluję, samych dobroci z okazji urodzin życzę i chwalę karteczki z gwiazdkami, bo śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia urodzinowe przesyłam i gratuluję TAKIEGO fajnego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze trochę pracy cie czeka ale to sama radość-

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki !
    Wszystkiego dobrego z okazji urodzin :)
    I gratuluję nowego mieszkania - wiele radości z urządzania mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń