wtorek, 23 grudnia 2014

Świąteczne życzenia

Witam,
Święta grudniowe, są moimi ulubionymi świętami. Chociaż nie zawsze tak było. Święta te są wyjątkowe a jak śnieżek popada, :3 to miodzio, że aż palce lizać. Ja i mój chłopak nie jesteśmy katolikami. Więc to święto jest dla nas świętem grudniowym, co prawda ubieramy choinkę ale nie dla dzieciątka, tylko dla nas samych, robimy wigilię ale nie z okazji narodzin Jezusa, ale z okazji przesilenia zimowego, które jest starszym świętem niż boże narodzenie. Dla nas to święto rodzinne, święto grudniowe, i bardzo wyjątkowe. Z tej okazji ja i moja fasolka życzymy Wam:
Marzeń o które warto walczyć.
Radości, którymi warto się dzielić,
przyjaciół z którymi warto być
i nadziei bez której nie da się żyć.

6 komentarzy:

  1. To ja Wam życzę wesołej zabawy, udanych spotkań i miło spędzonego czasu:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech te Święta będą magiczne, wypełnione radością i uśmiechem! Ściskam mocno! Mysia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt,spokojnych i zdrowych

    OdpowiedzUsuń
  4. To życzę Wam dobrze spędzonego, magicznego czasu przesilenia. Niech Wam radość towarzyszy nieustannie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń