wtorek, 30 grudnia 2014

Kotek kwietniowy

Witajcie
Kotek Kwietniowy, z kalendarza, Salu organizowanego przez autorkę bloga w Hafciarni, niestety z niewiadomych przyczyn, blog został zamknięty. W związku z tym Sal również. Ja się nie smutkam bo i tak nie zdążyłam xD haha, jestem na kwietniowym kocie a mamy już koniec grudnia. No i pokazuję mojego kotka, oczywiście z sentencją, bo mi do tych kotów idealnie różne sentencje pasują.
Przed konturkami
A tu już po wypraniu, oprawieniu iw konturkach


Powiem, że jak na razie to najbardziej mi się ten kotek podoba :). W ogóle czuję się świetnie, dzidzia rośnie, ja mam l-4, dzienny limit haftowania się zwiększył i jestem przeszczęśliwa.
Aha z racji, że Sal został odwołany, mogę podać wzór i konturki






Odpowiedzi na Wasze komentarze
Anette - żadnymi metalizowanymi nićmi się nie dobrze haftuje, ja znalazłam sposób, zamiast haftować nitką o długości ok. 40 cm,  skracam ją maksymalnie i haftuję kawałkami np 15 cm, dłużej się nie da bo się kruszy i rwie, ale jak mówie każda nitka metalizowana jest taka sama.

10 komentarzy:

  1. Sympatyczny kotek, a sentencja pasuje do obrazka jak ulał :) Może też kiedyś popełnię tego kotka. Nie wiedziałam, żeś przy nadziei, więc gratuluję i życzę Ci żeby ciąża do rozwiązania przebiegała bezproblemowo a i samo rozwiązanie odbyło się gładko :) Korzystaj z L4 i rób to co sprawia Ci radość...potem będzie na to mniej czasu, ale to też przejściowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu czuć inny nastrój w Twoim poście. Oby maleństwo zdrowo rosło i sparawiało same radości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy ten kotek i sentencja też. Cieszę się, że humor Ci dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze kilka dni temu można by powiedzieć, że kotek pasuje do obecnej pogody, ale w końcu spadł śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy kotek!!! Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny obrazek! :-) Pocieszający!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten kotek trochę przypomina mi angielskie kartki.Muszę też przeprosić Cię Weroniko za nie umyślne usunięcie twojego komentarza pod moim misiaczkiem bardzo,bardzo,bardzo przepraszam naprawdę to był przypadek bo komentarz mi się bardzo podobał ,ale się rozpędziłam

    OdpowiedzUsuń