piątek, 26 grudnia 2014

Karteluszki świąteczne których jeszcze nie pokazywałam

Witam podwójnie
Tak się z tego cieszę xD, że jeszcze w niejednym poście to podkreślę.
Dziś znowu o kartkach dwóch, z tą samą gwiazdą, ale w innych odcieniach.

Jedna jest niebieska, haftowana nitkami od Ani Jacewicz, plus perłowa DMC numer E967.

I druga, ta to mi się nieziemsko podoba, czerwona gwiazda, wyhaftowana nicią bordową niewiadomego pochodzenia, czerwoną Madeira n 0410, oraz zieloną metalizowaną.
Przepiękna :3
Obie karteczki poleciały do moich dwóch blogowych śmiało mogę powiedzieć, przyjaciółek.
Mam nadzieję, że tak jak mi, karteczki Wam się kobietki podobają.
Pozdrawiam
:)

8 komentarzy:

  1. Też się cieszę, że podwójnie... że wam się udało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne karteczki , wszystkiego dobrego po świętach ,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim - gratuluję! I dwupaku i mieszkania.

    Przy okazji mam pytanie - jak Ci się wyszywa metalizowaną muliną Giant Panda? Rok temu kupiłam kilkanaście kolorów, ale nie jestem z niej zadowolona, niektóre są jakby zleżałe i kruszą się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga jest lepiej skomponowana kolorystyczne stąd nie dziwota, że Ci się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję :)
    Karteczki śliczne, ta druga bliższa sercu, bo w jedynie słusznym kolorze :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń