sobota, 29 listopada 2014

Vive le vent d'hiver

Witam,
Większość z Was wie :), że kocham zimę, właśnie u nas (Poznań) lekko prószy,  :) wiem, że ten śnieg zaraz stopnieje, od razu topnieje i nie ma białego puchu, ale moje serce się cieszy jak bałwanek Olaf.


Czekam na zime :)
Z dobrych wiadomości powiem, że 15 grudnia :) na 4 dni przed moimi urodzinami odbieramy nareszcie nasze mieszkanko :) Już się nie mogę doczekać :).
Z nowych rzeczy, powstały dwie kartki z płatkami śniegu :) jedne ze złotą nitką, druga z srebrną. Wiem, że Listopad jest złoty u kolorystek, ale ;/ znowu się nie załapałam bo kombinacja albo samo złoto, albo czarny ze złotym albo fiolet ;/ zaczyna mi się ta zabawa nie podobać. Bo mogłabym się pochwalić kartką a tu zonk ;/ nie wpasowuję się w żadną opcję :(. No trudno może w grudniu mi się poszczęści. A teraz karteczki.








Śnieżynkę haftowałam ok. 2 godzinek nici niebieskie otrzymane od Ani Jacewicz :) dziękuje Ci jeszcze raz :) przydają się bardzo Twoje niteczki, plus złota i srebrna DMC.

Dziękuje za wszystkie komentarze pod ostatnim postem.

I jeszcze słówko o candy u Marty Fifi, które trwa do jutra  :) i są śliczne rzeczy do wygrania :) zapraszam w imieniu organizatorki
http://martapaluch.blogspot.com/2014/11/candy.html?showComment=1417011785521#c5945917453353149525




 

7 komentarzy:

  1. Taką zimę jak na zdjęciu to ja lubię ale to co mam za oknem mnie dobija. Ładne karteczki. Mam nadzieję że ze zdrówkiem wszystko już w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki wyszły Ci świetnie :) U mnie nadal są tylko w planach... A co do zimy, to owszem lubię, ale w niezbyt dużych dawkach i białą, a to często nie tak bywa.... Ale zobaczymy, może tym razem śniegu trochę będzie...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki. Mam nadzieję, że i u nas (UK) zobaczymy choć odrobinę śniegu w tym roku .
    Fajnie, że niebawem odbieracie klucze. Nie ma to jak u siebie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki! Cieszę się, że grudzień zaczął się dobrymi nowinami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tam zimy nie lubię, bo zimno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre nowiny, gratuluję, nie ma to jak własne gniazdko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, zimowe karteczki. To jeszcze raz w srebrze i będzie na srebrny grudzień ;)
    Gratuluję mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń