wtorek, 11 listopada 2014

Mała serwetka i bieżnik marynarski cz. 2

Witam moje obserwatorki
Dzisiaj pokażę małą serwetkę z czerwonym kwiatem, która wraz z siostrą bliźniaczką oraz bieżnikiem z pomarańczowe i żółte nasturcje trafi do Efci, z bloga http://efkaraj.blogspot.com/
jako wygrane candy, które urządziłam kilka miesięcy temu. Kto jeszcze nie zawitał do Efci, to serdecznie zapraszam :).
A oto i serwetka dla niej. Wymiary 22x 22cm. Haftowane w stylu richelieu, przez 8 dni. Nici jakie użyłam to biała Ariadna, żółta 1502, oraz dwa moje ulubione kolory zielony numer 1682 oraz czerwony o numerze 1554. Te dwa kolory razem występują w prawie wszystkich moich serwetkach, bieżnikach i obrusach :3 bardzo je lubię, i jak już kupuję to tonami xD. Czas na pokaz:


A teraz stateczek, już prawie kończę :) co zresztą widać na zdjęciach, już niewiele zostało, dziś skończę, potem pranko i wysyłka, cieszę się, że wymiankę mogę uznać za zamkniętą, jeszcze zostanie mi candy zaległe, 2 x podaj dalej. Zdjęcia stateczka :)

Pozdrawiam

Odpowiedzi na Wasze komentarze:

Jaglana -> dzięki za radę xD właśnie tak poczyniłam w tym tygodniu dwa razy.
Luna malutka -> dziękuję :*
Dorota ma kota -> to co chciałam usłyszeć, to były słowa Edyty i Elżbiety K. oraz Luny, Bluebru nete najbardziej mnie pocieszyły, i dodały nadziei, i czuję dzięki nim, że nie jestem sama, że wiele kobiet ma podobną sytuację, że mają podobne huśtawki nastroju, itd.
Annette -> tarczycę mam ok, moja mama ma problemy z tarczycą, jest pielęgniarką i co przyjadę do niej to wysyła mnie do jej kolegi lekarza, który robi mi badania tarczycy, poziom hormonów,bo jestem jakby genetycznie obciążona, ale do tej pory wszystkie badania są ok.

Wszystkim blogowym przyjaciółką dziękuje za radę i słowa pocieszenia.
DZIĘKUJE PRZEDE WSZYSTKIM LUNIE MALUTKIEJ, EDYCIE, ELŻBIECIE K. BLUEBRU NETE. Dzięki że jesteście wszystkie. 

11 komentarzy:

  1. Ewa dostanie bardzo fajne prezenty :) Bardzo mi się podoba statek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetki są bardzo ładne, a statek też się dobrze zapowiada - czekam na efekt końcowy.

    Wiesz co, ja też mam hormony tarczycowe w normie, ale są jeszcze przeciwciała tarczycowe, np. antyTPO - mam 13000 przy normie do 60, a hormony OK, ale badania przeciwciał to chyba tylko endokrynolog może zlecić, tak przynajmniej mój lekarz POZ mówił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kwiatuszek, ale statek to coś innego, to rysowanie igłą i nitką. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Statek wyglada rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft richelieu w kolorze ładnie wygląda, a zawsze kojarzył mi się z białym kolorem.
    Statek ślicznie się prezentuje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje serwetki richelieu zawsze mi się podobają. Tym razem także się nie zwiodłam.
    A z ciążami to różnie jest. Jak leżałam na podtrzymaniu z drugą córką, to spotkałam kobietę, którą przywieźli z zagrożoną 9 (!) ciążą. Wtedy poroniła, ale się nie poddała i postanowiła jeszcze próbować. A ty może weź sobie jakiś bardzo dłuuugi urlop ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorowe richeleiu, a statek pod pełnymi żaglami! Wzorek serwetki jest także chyba w moich zbiorach.W tej życiowej sprawie życzę powodzenia pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny statek i serwetka też bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bieżnik marynarski jest super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń