sobota, 22 listopada 2014

Kartka urodzinowa dla przyjaciółki i kartka od Aldony

Witam,
Na początku powiem o wyróżnieniu. Parę dni temu otrzymałam wyróżnienie od dwóch osób, jedną jest Luna- Malutka, a o drugiej powiem innym razem. Luna- Malutka wygląda tak

 

i zaprosiła mnie do czegoś takiego jak  Creative blog tour, nie lubię wyróżnień, bo denerwuje mnie w nich najbardziej łańcuszkowość, do też nie pociągnę tego łańcuszka dalej, ale na pytania odpowiem:

1. Nad czym obecnie pracuję:
- serwetka świąteczna gwiazda
- bieżnik z nasturcjami
- metryczka
- Sweet home
- kotem kalendarzowym z Sal
- 2 serwerkami
- nad obrazem rodzinnym dla Agnieszki Lesisz
- kartki bożonarodzeniowe
- kartka urodzinowa dla mojego kuzyna

2. Czym różni się moja praca od innych
Duszą, moje prace posiadają duszę :), cząstkę mnie samej.

3. Dlaczego prowadzę i piszę bloga
Dla Was, bez Was moich obserwatorów, nie miałoby to sensu.

4. Jak wygląda mój proces tworzenia?
Śpię, śnię, potem budzę się, piję herbatę, biorę materiał, rysuję albo odrysowuje, biorę igiełkę nitki i jest.

Tak powstała kolejna karteczka urodzinowa, tym razem dla bliskiej mi przyjaciółki, której los, jest taki sam co mój, tzn nie kontaktując się jesteśmy w tym samym czasie zagranicą, podobne mamy upodobania jeśli chodzi o kolory, nawet podobna data urodzin 19.11.1986, a ja 19.12.1986, podobne kłopoty na uczelni, podobnie zaliczenia, terminy egzaminów. Losy mamy bardzo do siebie podobne, i ten los sprawił, że poznałyśmy się na stancji, na pierwszym roku studiów. 
STO LAT JUSTYNO!!
I oto dla niej karteczka 
 


 Haftowana krzyżykiem 2 dni. Wzór haftu poniżej, Kanwa 16, obrazek ma wymiary 13 x27 cm. Wyhaftowana muliną nr: Ariadna 1685,1688, 1590, 1605,  żółte mulinki i jasno fioletowa niewiadomego pochodzenia i zielona DMC 3348.

Oczarowały mnie kartki od Aldony z bloga http://donka66.blogspot.com/ i poprosiłam ją o zrobienie dla mojego Taty kartki z okazji dnia górnika. Aldona się spisała wyśmienicie, i zrobiła dla mnie takie o to cudeńko. Dziękuje Ci bardzo mocno


Pozdrawiam

Lady Savage

Odpowiedzi na Wasze komentarze

Dziękuje Wszystkim za miłe słowa odnośnie Kubusia Puchata (ps: ja uwielbiam w ogóle francuską nazwę Winnie l'Ourson :3), ale ciągle nie wiem jak je zszyć razem :(.

5 komentarzy:

  1. Fiolet i żółty - lubię to połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Irysy. są bardzo malownicze. Karteczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowa kartka!
    I ta zrobiona dla Twojego Taty również niczego sobie.

    Pozdrawiam serdecznie i podziwiam za talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takiej kartce najlepsze jest to, że w czasie jej wykonywania cały czas myśli się o tej osobie, dla której powstaje karteczka. Śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna ta kartka z irysami! I cieszę się, że spodobała Ci się moja praca :)))

    OdpowiedzUsuń