czwartek, 23 października 2014

Bieżnik w stylu marynarskim

Witam,
Pierwszy bieżnik w tylu marynarskim ukończony. :) Jak już kiedyś wspomniałam trafi on do Gosi z  bloga http://kgosia.blogspot.com/
Haftowanie zajęło mi ok. 4-5 dni z przerwami, bieżnik o wymiarach 130x56, wyhaftowany haftem płaskim. Nitką granatową niewiadomego pochodzenia w ilości 1 szt i pół. Sam haft mierzy: kotwica - 11cm, róża wiatrów - 13 cm.
A teraz zdjęcia:





Jak Wam się podoba :0)


Odpowiedzi na Wasze komentarze:
Elżbieto K -> wiem dlatego jestem na etapie szukania nowej pracy, nie chcę zbzikować, zwariować.
Anette -> wszyscy mi to mówią, ale zwolnić tempa na razie się nie da, dopóki nie zmienię pracy, a jak zmienię pracę, to trzeba będzie czekać znowu na podpisanie stałej umowy ;/ i ciążę odwlekać w czasie itd itd. Frustrujące.
 Renka -> to już nie daje mi w kość, lecz mnie zabija, muszę czym prędzej z tym skończyć, i zacząć znowu żyć. Kiedyś polecałam pracę w Mc Donald, teraz, nie życzę jej nawet największemu wrogowi.
Danielo - wiem, zgubne dla zdrowia fizycznego i psychicznego.
Luna- malutka -> dlatego też zaczęłam szukać nowej pracy
Bluebru nete -> nie to nie jest pogoda, ja właśnie taką pogodę uwielbiam, i czuję się przy niej lepiej niż jak świeci słońce, nawet przestawiłam sobie biurko do okna by patrzeć na deszcz, na świat (bo tak to mi słońce w oczy świeciło) i czekam z niecierpliwością kiedy będą padać małe diamenty z nieba (śnieg) :3 uwielbiam.
Alienor, Anna S. Selennea, Jola z Caviarni, Marille,  - Dziękuje Wam bardzo!



7 komentarzy:

  1. Bardzo się mi podobają te kotwice, życzę jak najszybszego znalezienia nowej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci z całego serca powodzenia w poszukiwaniu nowej pracy. Ja ze swojej obecnej jestem zadowolona, mogę wyszywać codziennie rano, popołudniu idę do pracy a weekendy mam na wyszywanie i dom:) Życzę Ci tego samego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bieżnik piękny w swej prostocie. Powodzenia w szukaniu pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że mimo całego zapracowania udało Ci się coś zrobić. Bieżniczek świetny. Powodzenia i sił w szukaniu pracy.

    OdpowiedzUsuń