wtorek, 16 września 2014

Urodzinowa kartka ze słonecznikami

Witam
Bardzo dawno mnie tu nie było, ale od dłuższego czasu nie miałam co pokazać. Mimo, że za oknem pojawiło się znowu lato, walcząc z jesienią (spadające kolorowe liście), napadło mnie coś pewnego dnia by wyhaftować słoneczniki na kartka urodzinową, widziałam to na żółtym tle i wstążka z kropkami. Widziałam to w głowie, i całą pracę w Mc Donald, miałam ten pomysł w głowie, przyszłam do domciu i pierwsze co kanwa, wzorki i po dwóch dniach urodziło się coś takiego.


Bardzo mi się podoba. Nie wiem jeszcze do kogo trafi, ale mam nadzieję, że będzie równie zachwycony jak ja. Haftowane 2 dni, na kanwie 16, wymiary obrazka to 9 x 9 cm. Haftowane muliną Ariadną 1685, 1684, 1688, 1506, oraz DMC 3340, a także pomarańczową, ciemną i jasną brązową niewiadomego pochodzenia.

:) Dla zainteresowanych wzór




Pozdrawiam

Odpowiedzi na Wasze komentarze:

Poemi -> dziękuję, już zakupiłam materiał tutaj ->  http://houseofcotton.pl/pl/p/Bawelna-marynarskie-pasy-granatowe/352 i śmiało mogę polecić ten sklep
Agnieszka Lesisz -> może i robiła na złość. Tylko nie wiem po co i dlaczego, nie widzę sensu, przecież nic jej nie zrobiłam (do czasu aż jej nie przywaliłam)
Iwono Syczowska -> próbowałam wielokrotnie zakopać topór wojenny, ale się nie da, dla mnie najważniejsza jest rodzina, ona natomiast to olewa. Zrobiłam jej np piękny obraz z kotem i kartę (jak pamiętacie taką zieloną z dwoma kotami) obie rzeczy wylądowały w koszu :( moja mama je odratowała. Taka relacja między dwoma siostrami jaka mi się marzy jest stracona. Dla niej liczy się tylko jej osoba, nowe perfumy, szminki, itd a nie siostra. Już nie będę próbować kolejny raz, bo to bez sensu, ile razy można dawać ostatnią szansę.





14 komentarzy:

  1. Kartka jest śliczna słoneczniki i kolory pasują teraz do naszej pory roku:) szkoda tylko że rano jest naprawdę zimno:( pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszła! Ten wzorek tez mam zachomikowany! Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie twoje haftowane kartki

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro pogoda ładna, to nic dziwnego, że nastroiła Cię do słonecznych słoneczników :) Ciekawe wykorzystanie wstążki. Ktoś dostanie ładną karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam motyw słoneczników, piekna kartka urodzinowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka ze słonecznikiem wygląda super :) I dzięki za wzorek, może się przyda kiedyś...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten wzór, ale miło go pooglądać "na żywo". Ślicznie Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczna karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Optymistyczna karteczka, bardzo się mi podoba.

    OdpowiedzUsuń