sobota, 20 września 2014

Podusia z Legolasem, mój ufok, wymianka

Witam Was!

Na wstępie pochwalę się ukończoną podusią z Legolasem. Haftowana równie 10 dni (z przerwami), haftem płaskim na bawełnianym jaśku w kolorze ecri.


Podusia ma wymiary 30 x 30 cm, sam haft ma wielkość 20 na 14 cm. Haftowane muliną:
Ariadna -> 1681 (1szt), 1688 (1szt), czarna, biała
DMC -> 809, 739, 3348 (1szt)
niewiadomego pochodzenia: żółta (2szt), brązowa jasna i ciemna, szara, srebrna metaliczna, czerwona, różowa.
Zabrałam się za mojego ufoka. Dwa lata go haftuję, obiecuję sobie przed każdymi świętami, że w te zagości na stole, ale jakość zawsze nie wychodzi. W tym roku może będzie inaczej.
Mój ufok:

Dostałam swoją pierwszą wymiankę. Ja na swoją jeszcze czekam, bo dałam ją koleżance do obszycia. Bo są to dwa bieżniki marynarskie obszyte bawełną w paski, ja z maszyną nie pracuję. Więc tym ostatnim etapem zajmuje się moja koleżanka. Jak tylko dostanę, to będą zdjęcia i wysyłka :)
Pozdrawiam

Odpowiedz na Wasze komentarze

Agnieszka Wolska -> ja właśnie uwielbiam to poranne zimno, nie mogę się doczekać już zimy.
Anette -> ja też się nie mogę napatrzeć, jest taka wesoła, słoneczna ta karteczka.


Dziękuję za wszystkie komentarze. I przepraszam że ostatnio tam rzadko do Was wpadam :( jest to spowodowane moim popołudniowym grafikiem, pracuje od 10 do 20 (plus 2 godziny dojazd) i potem człowiek nie ma siły, ani przed pracą, ani po.


23 komentarze:

  1. Słodziak z niego :) ta technika haftowania powoduje, że wygląda jakby miał taki ciepły, gruby kubraczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elfik fajny, a serwetkę/bieżnik kończ koniecznie. Strasznie mi się podoba :) Będziesz ją wycinała w kształt gwiazdki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Legolasa , śliczna poduszka ,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki uroczy elf, w sam raz do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie się dowiedziałam, czym są ufoki - dzięki :-)

    Legolas jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak wspaniale miec takie cudo

    OdpowiedzUsuń
  7. Legolas jest świetny i te kolory takie żywe:) a serwetki to się już doczekać nie umiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszka bardzo ładna, jestem pod wrażeniem, że wykonałaś ją w 10 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podusia mnie zauroczyła, a jeśli chodzi o UFO-ka - to chętnie Cię popędzę, chociaż sama mam kilka na stanie ;)
    A tak btw - co w kwestii zielonego naszyjnika, który Ci się zamarzył?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pan legolas wymiata :) Dawno cię u mnie nie było :) boś ty zajęta mocno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Legolas wyszedł genialnie, jak zawsze, a świąteczny ufok w końcu chyba się skończy, bo niewiele już zostało z tego co widzę. Doskonale rozumiem co znaczy nie mieć czasu - też mi go brak i do tego dodać kaca moralnego i wyjdzie kompletny niechciej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Legolas wspaniale się prezentuje, cudny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem ci, że Legolas to prawdziwy słodziak!:)) A ufok zapowiada się bardzo ciekawie. Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszka rewelacyjna - Legolas jak żywy. Pytałaś o babeczki - to są darmowe digi-stemple, sporo osób robi je i udostępnia w sieci - można je pobrać np. u Alice http://alicecreations-digi.blogspot.com/
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft płaski to jest coś, czego mam nadzieje się kiedyś nauczyć. Świetnie wygląda Twoja podusia, a hafcik jest niesamowity.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wykonana, tym bardziej , że haft wcale nie taki mały, wyszło super! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podusia świetna, choć przyznam, że ten Legolas to nie w moim stylu... Ale doceniam piękny haft :) Natomiast ufok to skończ koniecznie, bo już wygląda pięknie...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny chłopczyk wyszedł, ale ja nadal zostaję przy swojej atencji dla Boromira ;-D

    gdzie ty dziewczyno zasuwasz po 10h dziennie!?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super!!! Bardzo mi się podoba.A co tam u Twoich "chłopaków" Menueta i Gwidona?Bo moi strasznie się "zakumplowali"i zrobiły się z nich takie trochę "doroślaki" :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń