piątek, 15 sierpnia 2014

Wyniki mojego candy :)

Witam,
I oto nadszedł dzień losowania. Dzień urodzin bloga a przede wszystkim dzień mojego Rafałka

  100 lat  :)
i 100 lat dla mojego bloga
Z tej okazji ogłosiłam urodzinowe candy
I krótko moje przemyślenia, candy to zabawa, która ma na celu przyciągnięcie uwagi nowych obserwatorów, kto tego nie rozumie nie powinien się zapisywać. Zgłosiło się 42 osoby z czego 12 osób znam (moi stali obserwatorzy) czyli 30 osób jest mi w ogóle obca. I zastanawiam się czy chociaż 2 osoby z tej 30 zostaną tutaj na dłużej. Dobra dość przemyśleń. Zaczęłam od zrobienia listy, jako historyk :P posłużyłam się starymi metodami.

Potem było wycinanie
potem przygotowałam losy

a Rafał wylosował:

Dziękuję wszystkim za tak liczny udział w zabawie. Gratuluję Efci Raj z bloga: http://efkaraj.blogspot.com/ i proszę ślicznie o adres i troszkę cierpliwości, przez tą pracę w Mc Donald jestem troszkę ze wszystkim do tyłu. Na pocieszenie Ci zdradzę, że będzie to bieżnik żółto-pomarańczowy ;)


Pozdrawiam :)



17 komentarzy:

  1. Ewie gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę i to łaskotanie w żołądku przy czytaniu tego wpisu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję,dziękujemy Rafałowi i życze sto lat

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę, gratulacje dla Zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety!!!!!!!
    Ale spokojnie efka, najpierw najważniejsza rzecz:
    Dla Rafała, wszystkiego co najlepsze, uśmiechu na codzień, miłości do końca, dobrych dni, spokojnych nocy i spełnienia marzeń, zwłaszcza tych, o których wie tylko Rafał :)
    A teraz: WYGRAŁAM HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ale się ciesze niesamowicie, taka wiadomość od razu po otwarciu kompa :) Annette obwieściła mi te wspaniałą nowinę u mnie na blogu, za to i Jej również dziękuję :)))))))))
    Weroniko, jestem mega szczęśliwa. Czekam cierpliwie, wiem że się doczekam, jednak nie chciałabym, żebyś się przemęczała. W Mc-u jest ciężka praca.
    Ranyyyyyyyy, żółto-pomarańczowy bieżnik !:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Już go widzę na swojej ławie :))))))))))))))))))))))))
    Dziękuję za zabawę i za te emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwyciężczyni gratuluję , a Tobie Weroniczko dziękuję za zabawę :) Życzę i Tobie i Rafałowi i blogowi samych dobrych dni, szczęścia i dalszej wspólnej drogi :) No i jeszcze tego, żeby, chociaż tak 1/3 z tej trzydziestki została tu z Tobą i podglądała gorliwie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efcia wielkie gratki - trochę zazdroszczę. Wszystkiego naj naj dla Rafała i dla bloga, oby obaj dawali Ci ciągle tyle samo radości. Aby osoby, które się tu za Candy znalazły, zostały i zaprzyjaźniły się z Tobą tak jak ja. Pozdrawiam Cię kochana bardzo i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni !!! I wszystkiego naj... i mnóstwa uśmiechów dla solenizanta oraz miłego dalszego blogowania :)
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni, a Wam życzę spełnienia marzeń tych blogowych i prywatnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego dla Twojego Rafałka, a Tobie dalszej przyjemności z prowadzenia bloga.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyni, a dla Was wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje , dzięki za świetną zabawę , zapraszam serdecznie na candy do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdeczne życzenia urodzinowe oraz równie serdeczne gratulacje dla wylosowanej.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za zabawę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Ci za miłą zabawę zapraszam serdecznie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielkie gratulacje :) Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń