środa, 27 sierpnia 2014

Święta, wymianka, urlop

Witajcie
Zacznę od końca :P Otóż wyjeżdżam na tydzień do Budapesztu. Wycieczkę ufundowała moja wspaniała mama :). Która na początku tego miesiąca, rozkazała xD załatwić mnie, mojej siostrze wolne pod koniec sierpnia i przyjechać do Bytomia. Okazało się jakieś tydzień temu, że zrobiła nam rodzinny wypad do Budapesztu. Ach ta mama :3. Tak więc tydzień mnie nie będzie :).
Na tamborku raz wymianka, raz candy, raz zaległe podaj dalej. Podaj dalej Wam już pokazałam, teraz odkryję przed Wami co haftuję na wymiankę. Na wymiance padło hasło ma być marynarsko :) Werka kombinowała prawie tydzień i wykombinowała m.in taki to oto bieżnik :),

 a raczej widzicie na razie haft z tego bieżnika :)

U mnie też zaczęły się święta. Pierwszą kartkę świąteczną wyhaftowałam dla mojego ukochanego brata. Pamiętacie tą fioletową kartkę z potworkiem ;) mój brat kocha takie klimaty, więc kartka bożonarodzeniowa też musiała być śmieszna i jest :) oto ona
No i wylazł pająk z choinką udekorowaną koralikami :). Haftowany jeden dzień muliną Adriany białą, czarą, zieloną 1688, czerwoną 1554 i DMC 726.
A oto wzór dla zainteresowanych
I to będzie na tyle :)
Do przyszłego tygodnia ;)


Odpowiedzi na Wasze komentarze
LUNA -> nie uważam by wszyscy bohaterowie byli bardzo męscy, weźmy sobie Froda, nie podoba mi się aktor, który go gra i moim zdaniem Frodo nie wygląda męsko.

Elżbieta K -> tak bardzo ładnie wygląda w innych kolorach, kiedyś wyhaftowałam ją w kolorze czerwony i pomarańczowym :)

Wirginia -> zdecydowanie, gdyby inaczej to ułożyć, Warszaw nabrałaby uroku.

Paulina Kielar -> :P nie widziałam Twojego męża :P więc nie mam porównania ;)

Dorota ma Kota -> ja nie zmieniam obiektu westchnień tylko dodaję :P np. bardzo przystojny jest Emmanuel Moire :)  jako Ludwik XIV

W ogóle jest Frankofilką!  Uwielbiam Francję, jej kuchnię, historię i język. Mieszkałam swojego czasu 4 lata w Strasbourgu i jest tam przecudnie :) A mówić po francusku, to bajka, gdy mówię po fr czuję że latam. W ogóle polecam Wam tą piosenkę. Jest to moim zdaniem najpiękniejsza piosenka o miłości :)




W ogóle polecam Wam cały musical "Le roi Soleil" gdzieś krąży po internecie on z moim tłumaczeniem.



16 komentarzy:

  1. Uwielbiam morze, a bieżnik zapowiada się na uroczy. Piękny, haft, delikatny i wyrazisty za razem. Ale Ty to potrafisz i już :)
    Pajączek bardzo śmieszny, na pewno będzie się bratu podobał :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie zabawny wzór :) takie małe cudeńka mają w sobie to coś!!!! Bieżnik będzie wspaniały. Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwej podróży i odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem życzę Ci udanego wypadu, baw się dobrze i zbieraj nowe wrażenia. Opowiesz wszystko jak wrócisz, prawda? Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W kwestii paseczków, zajrzyj tu: http://otula.pl/pl/p/Tkanina-pasy-paski-granat-niebieski-bialy-bawelna/1215

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny hafcik, moje pająki się ucieszą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wypadu...fajnie mieć taką mamę :) Kartka boska...chciałabym taką dostać na święta :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuję za napisy do musicalu. Jest rewelacyjny i rewelacyjnie przetłumaczony. A muzyka tak dobra, że nawet mój mąż, który nie gustuje w tego rodzaju muzyce, słucha do dziś ulubionych kawałków.

    OdpowiedzUsuń
  9. pajączek jest cudny, tak jak i kotwica:)
    Udanego urlopu i baw sie dobrze:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka z pająkiem jest extra, taka po prostu nietypowa :) Dużo słońca na wakacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrej zabawy na urlopie, a karteczka bardzo zabawna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam pajączka w swoim skromnym dorobku

    Udanej wycieczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. to mówisz, że dodajesz kolejne obiekty westchnień... to ty strasznie pojemne serce musisz mieć! :-)
    Jak dla mnie to kiepska metodologia, toz to się mozna na śmierć zanawzdychać... zapowzdychiwać... no jakoś tak ;-DDD

    co do Francuzów to uważam ( generalizując) że to straszne snoby są.

    wrócę zobaczyć jak kotwica wyszła :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha! Toś Ty swojska dziołcha ze Śląska :D Dobrze wiedzieć do Bytomia blisko mam :)
    kartka mnie zauroczyła ten wzorek jest kapitalny

    OdpowiedzUsuń