niedziela, 24 sierpnia 2014

Serwetka z zawilcem wieńcowym

Witam
Serdecznie dziękuje Wszystkim za komentarze :)
Nie wiem jak u Was, ale ja już pomału robię kartki na Boże Narodzenie. Jedna mi się wyjątkowo spodobała :) i po 4 pruciach udało mi się w końcu dotrwać do końca ;) co to będzie, dowiecie się w następnym poście. Dziś będzie o Serwetce z zawilcem wieńcowym, chyba zawilcem :) Miałam wielką ochotę wyszyć coś w kolorze fioletowym i padło na ten wzór, potem szukałam w necie kwiatka fioletowego o takich płatkach i najbardziej mój kwiatek wpisuje się w zawilca wieńcowego. Ale dobra dosyć faflaniny :) Oto ona:


Serwetka mała o wymiarach 21x 21 cm, haftowana przez 5 dni, dwoma stylami: richelieu i płaskim. Kolorki jakie użyłam to 1szt Ariadny 1686, 1 szt. 1516, 1 szt białej, 1 sztuka jasno fioletowej nie wiadomego pochodzenia.

I to będzie na tyle :)

Odpowiedzi na Wasze komentarze:
:P Te z Was które oglądały Fantagiro i podzielają moją pasję to tego filmu :) co sądzicie o aktorze, który grał czarnoksiężnika Tarabasa :) Ja uważam, że był mega przystojny :) przystojniejszy od Boromira, Faramira Aragorna a nawet Legolasa :)


Elżbieta K-> też uwielbiam baśnie, i bajki :) Moje ulubione to rosyjskie i irlandzkie baśnie :) a Twoje?
Renata Walczak :P możemy się umówić że wyhaftuje Ci ten obrazek na notes :P a Ty zrobisz resztę. 


Pozdrawiam :)
 


16 komentarzy:

  1. Urocza serwetka, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznę od końca - dla mnie ten koleś jest MEGA MEGA przystojny. Te dzikie oczy, włosy i w ogóle cały jest miodzi ciasteczko. No a serweteczka słodko niewinna i jak zwykle bajecznie dokładnie wykonana. Dziękuję za wszystkie miłe słowa jaki mi piszesz i pozdrawiam. Uściski dla ukochanego i małych prosiaczków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka jak wszystkie Twoje haftowania, jest prześliczna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tarabas jest interesujący, bo zły, a jak wiadomo, dziewczynki bez względu na wiek wolą tych niegrzecznych, jednak to serialowy Nicola Brentano jest tym, poza którym i dziś świata nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się serwetka, cieszę się ,że ktoś jeszcze wykonuje tą techniką.
    A jako zakochana w trylogii Władcy Pierścienie uważam ,że bohaterowie tego filmu są bardziej męscy :P, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione to polskie baśnie, no i oczywiście klasyka, w końcu "Mała syrenka" była pierwszą samodzielnie przeczytaną książką...od niej się zaczęła miłość do czytania. A serwetka urocza, myślę, że ten kwiatuszek wyglądał by tez ładnie w innych kolorach,

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna serwetka. Ta technika jest mi zupełnie obca.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja... ja byłam przekonana, że rynek jest o wiele więskzy! A tu niemal umknął przy całej powojennej, szaroburej zabudowie... szkoda, bo bardzo malowniczy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. obrazek haftowany rewelacyjny , moje dzieci teraz sa zakochane w bajce fantagiro :D ... jak dla mnie najprzystojniejszy jest mój maż :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyżbyś w międzyczasie zmieniła obiekt westchnień? :-P
    I dobrze, ja pozostanę przy swoim uwielbieniu dla Boromira :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serwetka wyszła Ci prześlicznie :) Ale czy to zawilec, nie umiem rozstrzygnąć...
    NIKT nie może być przystojniejszy od Aragorna, no chyba że elf Fingon, ale tego jeszcze nie sfilmowali... Ale ten facio też jest przystojny...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna serwetka :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń