niedziela, 17 sierpnia 2014

Prosta, skromna, ale piekna

Witam,
W ciągu godziny, wykombinowałam kartkę. A było to tak otworzyłam książkę i zaczęłam czytać

Był to już przed ostatni rozdział, gdy moim oczom ukazała się czterolistna koniczynka, mam ich mnóstwo, bo co znajdę to wkładam między stronice książek. Jak ją tylko ujrzałam to w głowie narodziła się kartka, z głowy przelałam to na papier i wyszło takie cudo :)


Bardzo mi się podoba, jest skromna, wykorzystałam do niej niewiele elementów i czasu, ale niezmiernie mi się podoba a Wam?
= )

7 komentarzy:

  1. Lubię takie kartki - w prostocie siła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Karteczka bardzo ładna. Ale wiesz co? Zarąbiste masz te figurki obok karteczki. Jak z baśni:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podoba, jedyne co bym zmieniła to kolor tła, ale to chyba rzecz gustu. I zgadzam się z poprzedniczką co do figurek... są wyczesane.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ,pomysłowe rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba połączenie tych dwóch kolorów :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna...z koniczynką na bank przyniesie obdarowanemu szczęście :)

    OdpowiedzUsuń