sobota, 2 sierpnia 2014

Kartka ślubna :) i podusia z Legolasem cz. 2

Witajcie :)
Dziś karteczka ślubna  :) Proszę,



 
jak Wam się podoba? Bo mnie bardzo. Jednak potrzebowałam takiego odskoku, ja nie mogę robić ciągle tego samego, bo mnie się potem własne prace nie podobają, a to nie o to chodzi. Prawda? Tak więc, wolę mieć 30 prac rozpoczętych, i z przyjemnością je kończyć :) a nie się męczyć.
A teraz moja podusia z Legolasem :) Też urosła od ostatniego czasu, pamiętacie to zdjęcie?


Teraz mój elfik przedstawia się tak





 I na koniec, powiem o czymś co zachwyciło mnie w tym tygodniu, jest to ta piosenka 

kojarzy mi się ona z tym etapem w moim życiu kiedy zmieniałam się z dziecka w nastolatkę, a potem poszłam na studia, czas gdy się właśnie tak wariowało jak ta dziewczynka w tym teledysku. Idealnie przedstawia ta piosenka ten czas. Dziewczynka jest też bardzo ładna, i ja osobiście nie widzę tu żadnych wydźwięków seksualnych jak to ktoś tam powiedział. Dziewczynka ma nieziemski talent taneczny i widać że się świetnie bawi w tym co robi, mało jest teraz takich osób, które cieszą z tego co robią, wszyscy robią to co muszą, to co daje pieniądze. Tracimy się w tym świecie. A ta piosenka przywołuje wspomnienia. Śliczna.

:P Chcecie zobaczyć moje wymarzone dziecko :P ? Chciałabym rudą dziewczynkę, śliczne są rude dziewczynki.


U nas to prawdopodobne :) brat mojej mamy jest rudy, jego córka, moja mama, jej chrześniaczka (córka siostry bliźniczki mojej babci) i ja urodziłam się z blond ciemnymi włosami wpadającymi w rudy przy słońcu, a mój chłopak miał tak jasne blond włosy, jak aniołek. Więc rudzielec pewnie się trafi :) byle wypadło na dziewczynkę :P bo Rafał mówi że rudy chłopak to przekleństwo xD. Żartuje sobie. Oj dużo dziś czytania :) Do następnego!


Dziękuje wszystkim za komentarze, bardzo mnie podbudowują i dodają skrzydeł, jak w tej piosence mam ochotę na trochę szaleństwa. 

22 komentarze:

  1. Weroniko, karteczka śliczna, podusia też zapowiada się uroczo. Elfik ma cudne oczyska :)
    Co do dziecka... chciej żeby było zdrowe. To jest najważniejsze. Rude, blond, chłopczyk czy dziewczynka, nieważne. Jak już urodzisz dzidziusia, niezależnie od płci i koloru włosków, zobaczysz, będzie najpiękniejsze i najkochańsze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj śliczna jest ta karteczka ;) ja tylko czekam aż trafi się jakiś ślub i z pewnością ją również wyszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyszła Ci ta kartka :-) I widzę, że pomysł naklejenia koronki na kartkę się sprawdza - chodzi za mną już od jakiegoś czasu.

    Filmowy Legolas skradł moje serce, ciekawe czy Twojemu, haftowanemu, też to się uda.

    Pierwsze skojarzenie związane z teledyskiem? The Sims.

    Moja koleżanka ma dwie rude córeczki. Sama ma kasztanowe włosy i jeszcze rudzielca za męża sobie wzięła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka urocza :)...a rude włosy są po prostu wspaniałe!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczka ma wsobie to coś ,co powinna mieć-brawo

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, życzę by spełniło się Twoje marzenie o maleństwie i przede wszystkim żeby było zdrowe, a jak trafi się ruda wiedźma to ją przyjmiemy do naszego grona. Hafty jak zawsze dopracowane i z sercem. Pozdrawiam Serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka, podzielisz się schematem?

    OdpowiedzUsuń
  8. Elfik zapowiada się na uroczego szelmę. Haft ślubny już chwaliłam, ale całość też się mi podoba, fajny patent z tym oklejeniem koronką, w pierwszej chwili myślałam, że to taki papier wytłaczany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna karteczka, pierwszy raz widzę taki wzorek :) Na Legolasa czekam, wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oprawy karteczki byłam ciekawa i naprawdę fajnie wyszła :) Elfik cudny, podziwiam szczególnie te większe elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko jakie cudo .. i zdjecia rewelacyjne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale wyglada ta kartka. Oprawa dodała uroku. Ten elfik będzie niesamowity!
    Mnie też się podoba rudy kolor włosów, ale ani ja, ani nikt w rodzinie takiego nie ma.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny ten ślubny hafcik, pierwszy raz widzę :-)
    a Legolas to było niezłe ciacho ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka ślubna śliczna! hafcik pierwsza klasa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kartka, ciekawa jestem tego elfika.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocza ta karteczka.:) Już jestem ciekawa całości elfa.:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszła Ci ta kartka, jest bardzo oryginalna :) A wiesz, że i mnie coś ostatnio naszło na rude włosy? Jak zastanawiałam się, na jaki kolor przefarbować włosy, to myślałam właśnie nad rudym albo ciemnym brązem. Ale padło jednak na brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna karteczka i mistrzowska oprawa! Całość wspaniale się prezentuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń